9 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחד למות
אנונימי
שואל השאלה:
להתגבר על זה אתה חושב?
אנונימי
שואל השאלה:
טוב תודה אם אני אמות אני אודה לך
אנונימי
אתה סומך על אח שלך?
הוא נהג זהיר?
הוא יודע מה הוא עושה?
אם כן, לך איתו
שואל השאלה:
סתם אני צוחק יגבר
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אני נוסע לבד
הוא נוסע בשלו
אני נוסע בשלי
אנונימי
אז לך יש משלך ולו יש משלו אם הבנתי נכון?
במקרה הזה אז תהיה אתה זהיר
ותעקוב אחרי אח שלך
ותהנה
אגב אם אתה חושש ומפחד ברמה שתקבל רגליים קרות בכביש אולי כדי לעשות את הדבר החכם ולמצוא דרך אחרת להגיע לסבתא שלך
שואל השאלה:
נסעתי הרבה פעמים אבל הפעם אני חושש
אנונימי
שואל השאלה:
קראתי את כל התגובות תודה רבה לכולם!!!
אנונימי