8 תשובות
אם יש אח אחד לפחות אין צורך באישור הורים.
את לא בת יחידה
שואל השאלה:
אני כן, אין לי אחיות..יש לי רק אח אחד^
אנונימית
לא נראה לי
ההגדרה לבת יחידה/בן יחיד בבחינה הזאת זה ללא אחים בכלל
שואל השאלה:
אני יודעת מה ההגדרה של זה פשוט התכוונתי שמבחינת בנות אני בת יחידה
אנונימית
יש לך אח, לא צריך אישור ולא מסתכלים אם זה בן או בת הכוונה שזה בלי אחים