5 תשובות
שואל השאלה:
אם היו מסכימים לנו חלקות הייתי קונה במלא חנויות אבל אני חייבת עם הדפסה
אם היו מסכימים לנו חלקות הייתי קונה במלא חנויות אבל אני חייבת עם הדפסה
אנונימית
אני השנה מזמינה מבייסיק הן נראות מהממות
שואל השאלה:
^^
אני חייבת הדפסה של סמל :/
^^
אני חייבת הדפסה של סמל :/
אנונימית
פוקס
ואם את רוצה צמודות ממש קחי ממחלקת ילדים
ואם את רוצה צמודות ממש קחי ממחלקת ילדים
אפשר לקנות בכל חנות כאילו ממש בכל חנות יש
באותו הנושא: