6 תשובות
שפוך הכל
למי אתה שולח הודעת פרידה? ואיזה סוג של פרידה?
אם הם עוצרים אותך זה סימן שהם רוצים אותך מעורב בחיים שלהם. וזה לא דבר רע. אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל יותר אז תשלח, למרות שעדיף לעשות זאת פנים מול פנים
אם הם עוצרים אותך זה סימן שהם רוצים אותך מעורב בחיים שלהם. וזה לא דבר רע. אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל יותר אז תשלח, למרות שעדיף לעשות זאת פנים מול פנים
שואל השאלה:
זה סוג כזה של הודעת פרידה שהם יהיו האחרונים שקיבלו ממני הודעה לנצח
זה סוג כזה של הודעת פרידה שהם יהיו האחרונים שקיבלו ממני הודעה לנצח
אנונימי
אתה יכול לכתוב לי בפרטי?
היי יקר,
קראתי את השאלה שלך וחשוב לי להגיב. כולי תקווה שאתה בריא ושלם ולא פגעת בעצמך באיזשהו אופן. קשה לתאר באיזו סערה אתה ודאי נמצא שצעד כזה מרגיש כמו הדבר היחיד שיכול להפסיק את הסבל.. מבינה מדברייך שיש מספר אנשים שאתה פונה אליהם ברגעים איומים כאלה. נשמע שהם מנסים לסייע ואולי אפילו עוזרים לפחות באופן זמני.. עם זאת, אם הבנתי נכון, הכאב כה גדול ובלתי נסבל שאתה מוצא את עצמך שוב ושוב מיואש וצמא לפתרון.. יקירי, חשוב לי לשתף אותך שבמידה ותרצה תוכל לפנות גם אלינו. אנחנו בסה"ר מפעילים צ'אט אנונימי לחלוטין בו נוכל להקשיב ולנסות להבין ולתמוך, ואולי לחשוב על דרכי סיוע נוספות. אצרף קישור, אפשר להתחבר גם מהנייד. בוא, מחכים לך כשתרצה.
שלך, מתנדבת סה"ר.
קראתי את השאלה שלך וחשוב לי להגיב. כולי תקווה שאתה בריא ושלם ולא פגעת בעצמך באיזשהו אופן. קשה לתאר באיזו סערה אתה ודאי נמצא שצעד כזה מרגיש כמו הדבר היחיד שיכול להפסיק את הסבל.. מבינה מדברייך שיש מספר אנשים שאתה פונה אליהם ברגעים איומים כאלה. נשמע שהם מנסים לסייע ואולי אפילו עוזרים לפחות באופן זמני.. עם זאת, אם הבנתי נכון, הכאב כה גדול ובלתי נסבל שאתה מוצא את עצמך שוב ושוב מיואש וצמא לפתרון.. יקירי, חשוב לי לשתף אותך שבמידה ותרצה תוכל לפנות גם אלינו. אנחנו בסה"ר מפעילים צ'אט אנונימי לחלוטין בו נוכל להקשיב ולנסות להבין ולתמוך, ואולי לחשוב על דרכי סיוע נוספות. אצרף קישור, אפשר להתחבר גם מהנייד. בוא, מחכים לך כשתרצה.
שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: