4 תשובות
לא
זה לא בסדר אבל לא מאוד נורא, אבל בגלל שמדובר באקנה - חבל להחמיר את האקנה בגלל שינה עם איפור.

כמה שהפנים יותר נקיות ו"נושמות" זה יותר טוב עבור האקנה.
מומלץ שלא
שנצ פחות