7 תשובות
שואל השאלה:
למה שאני אלחם מה אני נואש
אנונימי
יש בנות כאלו פשוט עזוב אותה תמשיך בשלך
אנונימית
כנראה היא רצתה ש"תלחם" על הקשר שלכם עזוב אותה היא לקחה קשה
אנונימית
תשאר אדיש
^מה שהיא אמרה
לא אשמתך . כנראה מסוג הבנות שלוקחות דברים בקיצוניות
תכלס אפשר להבין אותה, היא פשוט ציפתה שאחרי קשר ארוך כן תראה רגש.
כנראה שהיה לה מוזר שלקחת את הפרידה כל כך בטוב ולא ניסית להלחם עליה