10 תשובות
לישון
לשלוח לו, ולישון
לישון עדיף
שואל השאלה:
כבר שלחתי אני מחכה שיענה..
כבר שלחתי אני מחכה שיענה..
אנונימית
לישון
לישון! , לא לחכות לאף אחד
לישון
לישון. פשוט לישון
לישון
לא אל תחכי להודעה שלי לכי לישון
באותו הנושא: