12 תשובות
כן היא טועה
עדיף ציון 81 בחמש מאשר 100 בשלוש
אנונימי
טועה במאה אחוז
טועה, ציון 81 זה ציון טוב
היא טועה בגדול
וואו כמה היא טועה
עדיף 70 או אפילו 65 בחמש יחל מאשר 100 ב3 יחל
טועה.
80 ב5 יחל מתמטיקה זה מטורף, וזה פותח לך הרבה הרבה יותר אופציות. כל הכבוד.
ברור שהיא טועה היא סתם קנאית
אנונימי
טועה לגמרי
אל תתני לה להוריד אותך
נשמע כאילו היא ממש רוצה להוריד אותך
80 ב5 זה מטורף וכמו שאמרו למעלה עדיף 60 בחמש מאשר 100 בשלוש
אם תרצו ללמוד תואר את תוכלי אבל היא תצטרך כנראה לעבור מכינה ויהיה לה הרבה יותר קשה להירשם לאוניברסיטאות עם דרישות
קיצור כל הכבוד לך ואל תתני לה להוריד אותך!
אנונימית
היא חד משמעית טועה מכמה סיבות. סיבה ראשונה : על 5 יחל מסתכלים יפה יותר בגלל שהחשיבה והידע שזה דורש ברמה יותר גבוהה.
סיבה שניה: באוניברסיטה 5 יחידות מתמטיקה מקבלים בונוס של 35 נקודות ככה שעם הבונוס את עוקפת אותה בפער.
סיבה שלישית: ב3 יחל יש משהו שנראה לי קוראים לו מצבר , זו תכונה במבחן שמאפשרת לך לעבור את ה100 נקודות כדי שיהיה לך סיכוי גבוהה יותר לקבל ציון טוב.

סיבה אחרונה: 5 יחל יותר קשה מבחינת הרמה כך שגם אם תקבלי 60 ב5 יחל זה כנראה יהיה הרבה יותר טוב מ100 ב3 יחל
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם על התגובות 3>
כן גם לי זה הרגיש שהיא מנסה להוריד לי בכוח סופי 91 אני ממש מרוצה עזרתם מאוד!
אנונימית