8 תשובות
שואל השאלה:
אבל גם לא החזירו ציונים שנה שעברה ולא היה לי תעודות. אני עולה לכיתה יא
^^כנ"ל!
אני גם עולה ליא'
ושנה שעברה הם לא הביאו לנו ציונים ותעודות ואני עדיין רוצה את התעודה והציונים שלי!
שואל השאלה:
אמאלה כןן אני מרגישה שלמדתי סתם כי זה כבר לא כזה רלוונטי הציונים של י

לתגובה הראשונה : אני יודעת מה זה אומר שביתה אבל לא הבנתי מה זה יהיה במקרה הזה. כששנת בלימודים עדיין לא התחילה. יש הבדל
שזה לא רלוונטי עכשיו
תמיד מאיימים בשביתה בסוף יש לימודים
שיכול להיות תהיה שביתה ולא נתחיל את השנה ב1.9
שמורים לא יעבדו.
שהמורים יקבלו עוד קצת תנאים שנה הבאה