5 תשובות
יש מלא תלמידים חדשים תנסי להתחבר אליהם
את לא בת 20?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
לא
תתחברי לילדות "emo" הן הכי "גזעיות" so called
יש לך הזדמנות להתחלה חדשה ולהכיר חברים חדשים, תנצלי את זה. תחפשי מישהי שנראת לבד כזה ומבולבלת ותיגשי אליה ותעזרו אחת לשניי ותתחברו. מניסיון, עשיתי את זה בתחילת כיתה ז' והכרתי חברה טובה
באותו הנושא: