6 תשובות
בעיקרון צריך לעשות 8 שעות
עם את מתחילה שירות לאומי צהריים את תסיימי ערב
דוגמה שירות לאומי בנוער בסיכון אז יכולים לתת לך משרה צהריים עד ערב
אבל שוב התקן עד 8 שעות
למעט שירות לאומי שהולכים למסלול של6 שעות
אז זה לא משנה בוקר צהריים ערב העיקר 8 שעות
שואל השאלה:
יפה שהבנת חח
זה נוער בסיכון, משפחתון שבתוך פנימייה..
אבל ממה שהבנתי ממנה זה יוצא 10 שעות ביום בערך ביום שמסיימים ב22:00
אנונימית
את יכולה להתעקש על שלך כי בעיקרון את חייבת רק 8 שעות ויש לך בחירה לתת יותר אבל זה בחירה
מותר עד 12 שעות ביום.
התגובות שאומרות 8 מטעות.

בתור בוגרת שירות לאומי.
בנוסף זה לגמרי השעות של תקני פנימיה/ משפחתונים/נוער בסיכון וכו.
תקנים משרדיים הם ישמרו יותר על ה8 שעות (וגם אז זה תלוי אם הבת עושה תקן אחרהצ/גרעין)