117 תשובות
עדיף כישלון מפואר מאשר חלומות במגירה
רק עוד שבוע רק עוד שבוע רק עוד שבוע רק עוד שבוע
הכל לטובה בסוף
זאת רק תקופה
שתמיד יש מישהו שיותר קשה לו ממני
"אני אוהבת אותך"
-בת הזוג שלי
-בת הזוג שלי
לפעמים צריך לרדת למטה בשביל לעלות למעלה
אנונימי
פשוט להיזכר למה התחלתי בכלל
אנונימית
יכול להיות יותר גרוע
וגם זה יעבור
גם זה יעבור
יום אחד אני אצחק על עצמי שבכלל בכיתי בגלל זה
ז על הכול
יום אחד אני אצחק על עצמי שבכלל בכיתי בגלל זה
ז על הכול
תמשיכי לעבוד קשה זה ישתלם
אם אתה עצוב תאכל שניצל
זה לא יעזור אבל זה טעים
זה לא יעזור אבל זה טעים
יש לי את הdarkwave
אנונימית
לא רק לי קשה
עוד מעט היא תמות עוד מעט היא תמות
ללמוד מהטעות/ מהכישלון
אנשים עם לב טוב תמיד נפגעים הכי הרבה
גם זה יעבור
"לא רואים את גבול התהום כשבפנים"
"ביום הזה הניצחון בעצם זה שלא נשברת"
"וגם אם לפעמים כואב צריך ללכת הלאה, אין דבר הכל רק לטובה"
"ביום הזה הניצחון בעצם זה שלא נשברת"
"וגם אם לפעמים כואב צריך ללכת הלאה, אין דבר הכל רק לטובה"
גם זה יעבור (של טונה)
וגם זה יעבור
עבודה קשה משתלמת
הכל לטובה בסופו של דבר
עבודה קשה משתלמת
הכל לטובה בסופו של דבר
הוספתי פלוסים כדי שיחזור לאפס ;))
את לא היחידה
כל בן אדם בסופו של דבר עוזב אותך גם הצל עוזבת אותנו בחשכה משפט שמזכיר לי שאני תמיד צריך לסמוך ולהאמין בעצמי
בסוף יהיה טוב ואם לא טוב אז זה לא הסוף
-"אין משמעות לחיים לכל אחד מאיתנו יש משמעות ואנחנו מביאים אותה לחיים. זה ביזבוז זמן לשאול שאלה כשאנחנו התשובה."
-"i don't wanna say goodbye 'cause this one means forever."
-" 'חברים באים והולכים משפחה זה לתמיד' לא כשהחברים הם כבר חלק מהמשפחה.."
-"אני מקווה שיש ימים שהפליליסט שלך יגרום לרקוד שאנשים זרים יגרמו לך לחייך שהשמיים בלילה יגעו לך בנשמה. אני מקווה שתתאהב בלחיות את החיים. שוב."
-"כולנו רוצים לחזור הביתה למישהו שיסתכל עלינו בחיוך כאילו אנחנו כל עולמו."
-"לפעמיים האנשים הכי שבורים מנסים לתקן אחרים כי הם לא מצליחים לתקן את עצמם."
-"כל כך הרבה שנים של חינוך ועדיין אף אחד לא לימד אותנו איך לאהוב את עצמינו ולמה זה כל כך חשוב."
-"אולי יום אחד ניהיה שוב שני אנשים שניפגשים שוב לראשונה."
-"חיוך הכי יפה- מסתיר הכי הרבה
עיניים הכי יפות- בכו הכי הרבה
הלבבות הכי טובים- חוו הכי הרבה כאב."
-"אתם יודעים מה הכי נדיר?
למצוא בנאדם שלא מוותר עליך אפילו שוויתרת על עצמך."
-"מכל חברי למדתי משהו בחיים אבל את השיעורים הכי חשובים למדתי מאלה שחשבתי שהם חברים שלי."
-"כשקשה תרים תראש לא את הידיים."
-"אתה יכול לפגוש מחר מישהו שיעזור לך הרבה יותר ממישהו שהכרת כל חייך. לזמן אין משמעות...לאופי כן."
-"עבוד קשה ובשקט ותן להצלחה לעשות רעש."
-"יום יבוא ואתה תסתכל על עצמך במראה ותגיד 'תודה שלא וויתרתי'."
-"הבעיה לרוב בלהיות אדם חזק זה שאתה עוזר לכולם כשהם נופלים. אבל. כשאתה נופל אף אחד לא רואה, הם חושבים שאתה מספק חזק כדי לקום לבד."
-"אנשים לרוב לא בוכים כי הם חלשים. אלא כי הם היו חזקים יותר מידי זמן."
-"ואל תתנו למי שלא היה בנעליים שלכם להגיד לכם איך לקשור את השרוכים."
-"לפעמים אתם חושבים שאתם רוצים להיעלם אבל מה שאתם באמת רוצים זה להימצא."
-"יש תקופות בחיים שעצם זה שנשארת בחיים זה ניצחון בשבילך."
-"רק מי שאיבד הכל יודע..תמיד נשאר משהו שאפשר לאבד."
-"אנחנו אפילו לא מבקשים אושר. רק טיפה פחות כאב."
-"לפעמים הסיבה היחידה שאתה לא מוכן להרפות ממישהו שגורם לך עצב זה שהוא גם היחיד שגורם לך לשמחה."
- "גורל הוא דבר מצחיק. אתה אף פעם לא יודע איך הדברים יסתדרו. אבל אם תשמור על ראש פתוח ולב פתוח, אני מבטיח לך שתמצא את הייעוד שלך מתישהו."
- "אתם לעולם לא תדעו כמה חזקים אתם, עד שלהיות חזקים תהיה הברירה היחידה שלכם."
- "זכרו שהימים הקשים הם אלו שעושים אתכם חזקים. הימים הרעים גורמים לכם להבין מהו יום טוב."
-"כל מה שנדרש כדי להסתיר נפש פגועה זה חיוך מזויף והם לעולם לא ישימו לב" עד כמה אתה שבור.
-"האנשים השבורים תמיד יאהבו חזק יותר. ברגע שהיית בחושך אתה לומד להעריך את האור שזורח."
-"תזכרו במי שהייתם ליפני שהחלטתם שאתם לא מסוגלים."
-"הלב צריך לעבור דברים ליפני שהוא יודע לבחור נכון."
- "יש סיבה שאנשים יוצאים מהחיים שלכם. כנראה הם מבינים שהם לא שווים אתכם ובורחים כמו פחדנים. אחת הסיבות שהם לא שווים אתכם.
-"לחיות לבד לתקופה זה מסוכן וממכר. כשאתה רואה כמה זה מרגיע, אתה לא רוצה להתעסק עם אנשים יותר."
-"החיים נתנו לי את האמת ובתמורה לקחו את מה שנשאר מהנעורים שלי."
-"אנשים לא יבינו את הדרך שלך.
זה בסדר היא לא בשבילם."
-"יש אנשים כל כך עניים שכל מה שיש לה זה כסף."
-"חופש זה להיות אתה בלי רשות של אף אחד."
-"תזכרו תמיד את מי שהיה שם בשבילכם ברגעים הכי קשים כשאף אחד אחר לא היה."
-"ספר לי אתה את הסיפור על איך השמש אוהבת כל כך את הירח שהיא מתה כל הלילה כדי לתת לו לישון."
-"חשבתם על זה? שכל מחשבה מלחיצה שחלפה לכם בראש פשוט-חלפה."
-"כשאף אחד לא מעיר אותך בבוקר
וכשאף אחד לא מחכה לך כל הלילה
וכשאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.
איך אתה קורא לזה?
חופש או בדידות?."
-"זה בסדר לבכות כשיש לך יותר מידי בלאגן בראש.
גם עננים מורידים גשם כשכבד להם."
-"i don't wanna say goodbye 'cause this one means forever."
-" 'חברים באים והולכים משפחה זה לתמיד' לא כשהחברים הם כבר חלק מהמשפחה.."
-"אני מקווה שיש ימים שהפליליסט שלך יגרום לרקוד שאנשים זרים יגרמו לך לחייך שהשמיים בלילה יגעו לך בנשמה. אני מקווה שתתאהב בלחיות את החיים. שוב."
-"כולנו רוצים לחזור הביתה למישהו שיסתכל עלינו בחיוך כאילו אנחנו כל עולמו."
-"לפעמיים האנשים הכי שבורים מנסים לתקן אחרים כי הם לא מצליחים לתקן את עצמם."
-"כל כך הרבה שנים של חינוך ועדיין אף אחד לא לימד אותנו איך לאהוב את עצמינו ולמה זה כל כך חשוב."
-"אולי יום אחד ניהיה שוב שני אנשים שניפגשים שוב לראשונה."
-"חיוך הכי יפה- מסתיר הכי הרבה
עיניים הכי יפות- בכו הכי הרבה
הלבבות הכי טובים- חוו הכי הרבה כאב."
-"אתם יודעים מה הכי נדיר?
למצוא בנאדם שלא מוותר עליך אפילו שוויתרת על עצמך."
-"מכל חברי למדתי משהו בחיים אבל את השיעורים הכי חשובים למדתי מאלה שחשבתי שהם חברים שלי."
-"כשקשה תרים תראש לא את הידיים."
-"אתה יכול לפגוש מחר מישהו שיעזור לך הרבה יותר ממישהו שהכרת כל חייך. לזמן אין משמעות...לאופי כן."
-"עבוד קשה ובשקט ותן להצלחה לעשות רעש."
-"יום יבוא ואתה תסתכל על עצמך במראה ותגיד 'תודה שלא וויתרתי'."
-"הבעיה לרוב בלהיות אדם חזק זה שאתה עוזר לכולם כשהם נופלים. אבל. כשאתה נופל אף אחד לא רואה, הם חושבים שאתה מספק חזק כדי לקום לבד."
-"אנשים לרוב לא בוכים כי הם חלשים. אלא כי הם היו חזקים יותר מידי זמן."
-"ואל תתנו למי שלא היה בנעליים שלכם להגיד לכם איך לקשור את השרוכים."
-"לפעמים אתם חושבים שאתם רוצים להיעלם אבל מה שאתם באמת רוצים זה להימצא."
-"יש תקופות בחיים שעצם זה שנשארת בחיים זה ניצחון בשבילך."
-"רק מי שאיבד הכל יודע..תמיד נשאר משהו שאפשר לאבד."
-"אנחנו אפילו לא מבקשים אושר. רק טיפה פחות כאב."
-"לפעמים הסיבה היחידה שאתה לא מוכן להרפות ממישהו שגורם לך עצב זה שהוא גם היחיד שגורם לך לשמחה."
- "גורל הוא דבר מצחיק. אתה אף פעם לא יודע איך הדברים יסתדרו. אבל אם תשמור על ראש פתוח ולב פתוח, אני מבטיח לך שתמצא את הייעוד שלך מתישהו."
- "אתם לעולם לא תדעו כמה חזקים אתם, עד שלהיות חזקים תהיה הברירה היחידה שלכם."
- "זכרו שהימים הקשים הם אלו שעושים אתכם חזקים. הימים הרעים גורמים לכם להבין מהו יום טוב."
-"כל מה שנדרש כדי להסתיר נפש פגועה זה חיוך מזויף והם לעולם לא ישימו לב" עד כמה אתה שבור.
-"האנשים השבורים תמיד יאהבו חזק יותר. ברגע שהיית בחושך אתה לומד להעריך את האור שזורח."
-"תזכרו במי שהייתם ליפני שהחלטתם שאתם לא מסוגלים."
-"הלב צריך לעבור דברים ליפני שהוא יודע לבחור נכון."
- "יש סיבה שאנשים יוצאים מהחיים שלכם. כנראה הם מבינים שהם לא שווים אתכם ובורחים כמו פחדנים. אחת הסיבות שהם לא שווים אתכם.
-"לחיות לבד לתקופה זה מסוכן וממכר. כשאתה רואה כמה זה מרגיע, אתה לא רוצה להתעסק עם אנשים יותר."
-"החיים נתנו לי את האמת ובתמורה לקחו את מה שנשאר מהנעורים שלי."
-"אנשים לא יבינו את הדרך שלך.
זה בסדר היא לא בשבילם."
-"יש אנשים כל כך עניים שכל מה שיש לה זה כסף."
-"חופש זה להיות אתה בלי רשות של אף אחד."
-"תזכרו תמיד את מי שהיה שם בשבילכם ברגעים הכי קשים כשאף אחד אחר לא היה."
-"ספר לי אתה את הסיפור על איך השמש אוהבת כל כך את הירח שהיא מתה כל הלילה כדי לתת לו לישון."
-"חשבתם על זה? שכל מחשבה מלחיצה שחלפה לכם בראש פשוט-חלפה."
-"כשאף אחד לא מעיר אותך בבוקר
וכשאף אחד לא מחכה לך כל הלילה
וכשאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.
איך אתה קורא לזה?
חופש או בדידות?."
-"זה בסדר לבכות כשיש לך יותר מידי בלאגן בראש.
גם עננים מורידים גשם כשכבד להם."
גם ככה כולם ימותו בסוף :)
סתם משפט דיכאוני אבל עוזר לי
סתם משפט דיכאוני אבל עוזר לי
"השוואה עם אחרים, נחיתות, תיעוב עצמי. כוון את האקדח שלך לדברים האלה החל מהיום" שוגה-bts, "כשדברים נהיה קשים, עצור לזמן מה והסתכל אחורה ותראה כמה רחוק הגעת" וי-bts
זה בא לטובה הכל יעזור
אנונימית
מיקי דיקציה זה לא פיקציה הוא מחדיר בך אמביציה אם תעבור את האודיציה תקבל כרוכית
ומלא נוסחאות ארוכות זה פשוט עוזר לי להירגע לחזור על אלה
ומלא נוסחאות ארוכות זה פשוט עוזר לי להירגע לחזור על אלה
אתה לא הראשון ולא האחרון שהיה בסיטואציה הזאת
אם אתה מבולבל זרת אל על
הכל לטובה
לדמיין את אלה ששונאו אותי אומרים "הוא היה איתי בכיתה"
בגדול הכל בקטנה
תכף זה יעבור
תמיד יש יותר גרוע
מישהו פעם אמר לי "בלי לחץ. יהיה טוב" וה4 מילים האלה פשוט הרימו אותי לגמרי
אבל אחרי הכל... אני תמיד זוכרת שאני לא אחליף את החיים שלי בחיים
תכף זה יעבור
תמיד יש יותר גרוע
מישהו פעם אמר לי "בלי לחץ. יהיה טוב" וה4 מילים האלה פשוט הרימו אותי לגמרי
אבל אחרי הכל... אני תמיד זוכרת שאני לא אחליף את החיים שלי בחיים
"הכל לטובה"
"זה לא ישפיע עלייך בעוד 5/10 שנים"
"זה לא ישפיע עלייך בעוד 5/10 שנים"
בסוף הכל חולף
זה זמני וזה יעבור
"העיקר שאת נושמת. תדאגי שזה ישאר כך"
"you'r nobody"
but nobody is perfect ;)
זה לא ממש מנחם אבל זה מצחיק אותי משום מה
but nobody is perfect ;)
זה לא ממש מנחם אבל זה מצחיק אותי משום מה
אנונימית
אתגרים הם מה שהופך את החיים למעניינים, ולהתגבר עליהם זה מה שהופך את החיים לבעלי משמעות"
הכל יהיה בסדר
סתם משפטים בלי הקשר בדרך כלל לא עושים את זה.
אני אוהבת אותך- שאני אמרתי לקראש
לא יודעת מה איתכם אני מעדיפה חיבוק
בעולם שחיים פעם אחת לא חושבים פעמיים
כל החרא כבר מאחורייך. עכשיו רק נותר להדיח את המים. אל תחכי לעוד חרא, תדיחי את המים
אנונימי
אל תיתן לעולם לשנות לך את החיוך תן לחיוך שלך לשנות את העולם
לא משפט מפורסם או משהו אבל סתם משפט שלי - תחשוב עוד חודש חודשיים זה יעבור
אנונימית
יכל להיות יותר גרוע, עכשיו במקום להתרכז במה שקרה ובטעויות בואי נתרכז במה עושים הלאה בשביל לשפר את המצב
עוד משפט שעזר לי שלא רציתי לחיות יותר בגלל לחץ בבית הספר בכיתה ח'
ציון זה רק מספר, הוא לא מגדיר מי את ומה את וכמה את חכמה, העיקר שאת בן אדם טוב
עוד משפט שעזר לי שלא רציתי לחיות יותר בגלל לחץ בבית הספר בכיתה ח'
ציון זה רק מספר, הוא לא מגדיר מי את ומה את וכמה את חכמה, העיקר שאת בן אדם טוב
"אני פה איתך תמיד"
את תמותי בסוף
כאילו זה נשמע דיכאוני אבל כאילו..
החיים זה רק חיים
הם יפים והכל, צריך לנצל אותם הכי שאפשר
אבל כאילו.. בסוף אני אמות
ולא אצטרך להתמודד עם זה חחח
כאילו זה נשמע דיכאוני אבל כאילו..
החיים זה רק חיים
הם יפים והכל, צריך לנצל אותם הכי שאפשר
אבל כאילו.. בסוף אני אמות
ולא אצטרך להתמודד עם זה חחח
ה' יודע מה הוא עושה
אנונימית
כל דבר קורה מסיבה
"הכל לטובה"
"זה לא לתמיד"
"בסוף יהיה טוב"
"ברגע שאני חושב שאני לא מתקדם,אני מסתכל על העבר ורואה שהתקדמתי הרבה"
"זה רק תקופה"
"זה לא לתמיד"
"בסוף יהיה טוב"
"ברגע שאני חושב שאני לא מתקדם,אני מסתכל על העבר ורואה שהתקדמתי הרבה"
"זה רק תקופה"
תלוי מתי, לדוגמא כשאני בבית ספר אני תמיד אומרת לעצמי "רק עוד שעה ואת בבית". לפעמים אני גם עושה לי טבלה כזו ביד וכל שעה שעוברת מסמנת קו.
לא יודעת אם מנחם,
אתה אף פעם לא לבד, אלא אם כן נטשת את עצמך
אתה אף פעם לא לבד, אלא אם כן נטשת את עצמך
יש אנשים שעברו יותר.
זה רק תקופה
זה רק תקופה
אנונימית
שזה לא הסוף כי כול סוף הוא סוף טוב
אם זה לא יגיע, יגיע יותר טוב מזה
כל מה שקורה הוא לטובתי
כל מה שקורה הוא לטובתי
הכל לטובה
never back down never what? never give up
"לכי לישון מפגרת"
חיים רק פעם אחת. ככה לא סובלים פעמיים
לפעמים כשרע לי אני אומרת משפט מתפילה שאני מתפללת "כי תמיד אתה ה' איתי ולא תעזבני בכל מה שיעבור עליי" ברור שזה רק אם את מאמינה אבל זה מחזיק אותי ברמות
כשאתה קבור בבונקר אישתך הישטרלהלהלהלהלהלהלב
כולם בני ז****
יש עוד דברים יפה לראות
"הכל בסדר אני איתך כאן תמיד"
מי אני ומה אני בכלל
כבד אבל מוציא אותי כזה מעצמי
כבד אבל מוציא אותי כזה מעצמי
אנונימית
יהיה בסדר
וגם אם לא, לא עדיף לחיות במחשבה שכן?
וגם אם לא, לא עדיף לחיות במחשבה שכן?
"תזכור שתמיד יש מישהו שיותר רע לו אבל הוא לפחות עושה עם זה משהו"
זה לא נגמר עד שזה לא נגמר
אם זה קורה כנראה שיש סיבה
בסוף גם אני אמות
מתישהו זה יגמר
חייב להיות טוב בסוף
אם זה קורה כנראה שיש סיבה
בסוף גם אני אמות
מתישהו זה יגמר
חייב להיות טוב בסוף
חיבוק עדיף
גם זה יעבור ואם לא יעבור אז יישכח
אין
אנונימי
חח אין צודק יאח
כשאתה עומד לבכות, תחייך ותצחק זה יתן לך כוח להמשיך קדימה.
אופטימיות זה לא הכחשה של המציאות, או פנטזיה על אחת טובה יותר. אופטימיות אמיתית זה האומץ לדעת שתמיד יש מה לעשות, גם כשהמצב רע. אסור לוותר. אם תיתן לפחד לעצור אותך
תשכח מי אתה ולמה אתה חיי
תזייף עד שתצליח.
פשוט תמשיך קדימה. הרבה אנשים עוברים את זה, אז ברור שגם אתה.
לפעמים צריך להיות אסיר תודה לאנשים שעזרו לך להפוך למי שאתה גם אם הם לא נועדו להישאר בחיים של
אופטימיות זה לא הכחשה של המציאות, או פנטזיה על אחת טובה יותר. אופטימיות אמיתית זה האומץ לדעת שתמיד יש מה לעשות, גם כשהמצב רע. אסור לוותר. אם תיתן לפחד לעצור אותך
תשכח מי אתה ולמה אתה חיי
תזייף עד שתצליח.
פשוט תמשיך קדימה. הרבה אנשים עוברים את זה, אז ברור שגם אתה.
לפעמים צריך להיות אסיר תודה לאנשים שעזרו לך להפוך למי שאתה גם אם הם לא נועדו להישאר בחיים של
גם זה יעבור
ייבנה המקדש ייבנה המקדש עיר ציון תמלא! ייבנה המקדש ייבנה המקדש עיר ציון תמלא!
תקופה קשה באה ללמד אותך משהו ואז הולכת , ובסופו של דבר הכל עובר (זה לא באמת עוזר אבל כן קצת נותן תקווה שהתקופה הזאת תעבור מתישהו )
מה יש לעבור החיים חרא
הכל נגמר בסוף
זאת רק תקופה
זה יעבור
הכל לטובה
זאת רק תקופה
זה יעבור
הכל לטובה
"בשנת 1942 היטלר עלה לשלטון.."
"בסוף הכל חולף, זוכר שפעם כאב לי"
אנונימית
לא באתי לעולם כדי להיות מושלם באתי כדיי להיות אמיתי
בסופו של דבר המסלול שלך ידוע וחתום למעלה
השאלה היא איך אתה תצעד בו
השאלה היא איך אתה תצעד בו
אני יצעד עם סכין בוורידים עד שלא אצעד עוד
פרי פלסטין
אנונימי
את יכולה
אנונימית
אותי מנחם שמישהו שחשוב לי נמצא איתי ולידי זה כבר עושה יותר טוב
שייטת!!
אנונימי
i've been a thousand places
and shook a million hands
i don't know where i'm going
but i know just where i've been
i've flown a million miles
and i've rode so many more
every day, a castaway, a vagabond
battle-born
and shook a million hands
i don't know where i'm going
but i know just where i've been
i've flown a million miles
and i've rode so many more
every day, a castaway, a vagabond
battle-born
יש ילדים רעבים באפריקה
החיים הם עליות וירידות
גם זה יחלןף. יאלה בהצלחה אחשלי אתה תצליח להתמודד ולעבור את זה.
היה יכול להיות יותר טוב, אבל גם היה יכול להיות יותר גרוע
המוות מתוק כשהוא מגיע מוקדם מהצפוי
זאת רק תקופה.
תקופה של שואה שבה נרצחו מיליונים
למה אני דואג? אלוהים איתי. גם אם קשה לי, הוא רק בונה לי דרך טובה יותר.
רק עוד שעה אחת
(ג'ואי לינץ)
(ג'ואי לינץ)
אלוהים ישתמש בי למה שבאלו גם אם לא אשים לב
אין יאוש בעולם כלל
אנונימית
חח יש כל כך הרבה יאוש בעולם עלק
אל תהיה אדם שקשה לסמוך עליו, תהיה מישהו שלא קל להפיל אותו בפח.
אל תיהיה בנאדם פח תיהיה או בנאדם שקשה לסמוך עליו או בנאדם שקשה להפיל
^^^ סתמי תפה שלך ילדה ממורמרת
שאלו אותי מה המשפט שעוזר לי כשקשה אז עניתי יא מרמרה
שאלו אותי מה המשפט שעוזר לי כשקשה אז עניתי יא מרמרה
אנונימית
זה בן
ואל תכעסי
ואל תכעסי
חא כועסת ישרמוטה
אנונימית
חחח איזה כיף שיש שיער ארוך
שלחי הודעה פרטית ונריב קצת במידה ויש לך תז
את מקללת=כועסת.
קחי מים, שתי, תכיני מאכל, תאכלי, לא צריך לבזבז זמן מהחיים שאלוהים נתן לנו על לריב 3>
קחי מים, שתי, תכיני מאכל, תאכלי, לא צריך לבזבז זמן מהחיים שאלוהים נתן לנו על לריב 3>
never back down never give up מקור :nick eh 30
אנונימית
תגידו תודה על מה שיש עכשיו כי תמיד יש לאן לרדת
לפחות את נראית טוב
אנונימית
באותו הנושא: