12 תשובות
תקראי איתנו זה נגמר
או שאטר מי
(לא אותו סגנון אבל ספרים טובים)
אלף נשיקות
אנונימית
רק לא שטאר מי
אנונימית
חוצפה^^
תתביישי מי קורא שאטר מי
אנונימית
אנשים עם טעם
טעם רע
אנונימית
טעם טוב מאוד
שואל השאלה:
הלוו להרגיע
היא אמרה ששאטר מי זה גרוע איך אפשר להרגיע
הדרך היחידה להירגע זה רק אם תודי ששאטר מי זה גרוע
אנונימית
בעיקרון פייק דייטינג אז ניסי השותפים האמריקאי ותרמית האהבה הספרדית, העסקה, יש מלא