42 תשובות
כי כאילו הם מתנחלים
כי זה לא שטח שמותר לנו להיכנס... שם קשה מאוד לסכל פיגוע זה השטח שלהם והם נעים שם בחופשיות ואין כלכך מחסומים ובדיקות ולכן מאוד קל להם להוציא שם פיגועים
ובנוסף יש התראות חמות לפיגועים ואנשים לא מבינים את זה והם ממשיכים להסתובב שם
ובנוסף יש התראות חמות לפיגועים ואנשים לא מבינים את זה והם ממשיכים להסתובב שם
מותר לנו להיכנס לשטחים, אחרי הכל כבשנו את המדינה הזאת והשטחים הם גם שלנו וגם שלהם.
כל מי שאומר את מה שתיארת הוא שמאלני אך צבוע.
כל מי שאומר את מה שתיארת הוא שמאלני אך צבוע.
אסור לנו להיכנס לשטחים
אף אחד לא ימנע ממך את זה אבל הסיכוי שלך להיפגע הוא גבוה .
אף אחד לא ימנע ממך את זה אבל הסיכוי שלך להיפגע הוא גבוה .
מותר לנו. קדומים זה שטחים. אריאל זה שטחים. מה יש לך?
א. זה שטחים
ב. הכוונה שלי זה יותר לדרכים שם
שם רוב הפיגועים קורים.. במקומות שהם על ציר ראשי
בתוך הישוב יש שמירה הבעיה זה הדרך.
ב. הכוונה שלי זה יותר לדרכים שם
שם רוב הפיגועים קורים.. במקומות שהם על ציר ראשי
בתוך הישוב יש שמירה הבעיה זה הדרך.
תקשיב זאת המדינה שלנו. אנחנו ליטרלי לא רצינו להילחם ורצינו להתחלק בה. כפי שהובטח לנו.
הם התחילו את המלחמה.
עכשיו השטחים האלו, של השומרון, אני חיה בהם!
אני מוצאת את כל הטענות של השמאלנים רק כדי לחמם את שאר המדינה על מתנחלים.
רוב המתנחלים בעצם מתנחלים שם כדי שערבים לא יקחו לנו עוד חלקי אדמה... יש שטחים שהם שלהם ויש שטחים שהם שלנו.
והאנשים שחיים שם הם לא שונים מאף אחד בשאר המדינה.
בתים טובים, ימניים רובם, באמת אחלה של אנשים.
אז ללכת ולהגיד הם הביאו את זה על עצמם... או שזה מגיע להם..
זה מעבר לשנאת חינם.. זה כאילו אנחנו בעד המוות של עצמנו.
אז אולי אני מכלילה, אבל רוב השמאלנים באמת נגד המתנחלים, ונגד התיישבות שם.. כאילו לא אנחנו אלו שניצחנו במדינה הזאת.
ועוד יותר מזה, אם שמאלנים כל כך שונאים אותנו, אז למה הם בסדר עם זה שאמריקה סיפחה שטחים? להם מותר ולנו אסור?
בגלל זה אני אומרת שזו צביעות... בכל אופן זה לא שבמילא יש הרבה שטחים ומקום במדינה הקטנה הזאת. והשומרון נמצא ממש ליד יהודה וזה באמצע מדינת ישראל, אז להתעלם מהשטח הזה זה כאילו להפריד את המדינה לשתיים.
בכל אופן יצא ותשובתי הכלילה אך עוד לא מצאתי שמאלני שלא טוען פחות או יותר שזה לא מגיע להם, וזה באמת לא.
הם התחילו את המלחמה.
עכשיו השטחים האלו, של השומרון, אני חיה בהם!
אני מוצאת את כל הטענות של השמאלנים רק כדי לחמם את שאר המדינה על מתנחלים.
רוב המתנחלים בעצם מתנחלים שם כדי שערבים לא יקחו לנו עוד חלקי אדמה... יש שטחים שהם שלהם ויש שטחים שהם שלנו.
והאנשים שחיים שם הם לא שונים מאף אחד בשאר המדינה.
בתים טובים, ימניים רובם, באמת אחלה של אנשים.
אז ללכת ולהגיד הם הביאו את זה על עצמם... או שזה מגיע להם..
זה מעבר לשנאת חינם.. זה כאילו אנחנו בעד המוות של עצמנו.
אז אולי אני מכלילה, אבל רוב השמאלנים באמת נגד המתנחלים, ונגד התיישבות שם.. כאילו לא אנחנו אלו שניצחנו במדינה הזאת.
ועוד יותר מזה, אם שמאלנים כל כך שונאים אותנו, אז למה הם בסדר עם זה שאמריקה סיפחה שטחים? להם מותר ולנו אסור?
בגלל זה אני אומרת שזו צביעות... בכל אופן זה לא שבמילא יש הרבה שטחים ומקום במדינה הקטנה הזאת. והשומרון נמצא ממש ליד יהודה וזה באמצע מדינת ישראל, אז להתעלם מהשטח הזה זה כאילו להפריד את המדינה לשתיים.
בכל אופן יצא ותשובתי הכלילה אך עוד לא מצאתי שמאלני שלא טוען פחות או יותר שזה לא מגיע להם, וזה באמת לא.
^^^^
אני למדתי באריאל. ממש בבוקר כשנסעתי לשם בדרך היה פיגוע, מחבל ירה לעבר אנשים שהיו בתחנת אוטובוס והרג כמה אנשים.
למרות שיש באיזור הזה חיילים מוצבים עם נשק.
אני הייתי בטראמפ באותו בוקר וממש שניות לפני שהפיגוע היה עברנו באיזור הזה... זאת אומרת שזה היה יכול להיות גם אנחנו..
אז זה לא משנה אם זה דרך או לא דרך, מחבל זה מחבל, והקורבן לא אשם!
אני למדתי באריאל. ממש בבוקר כשנסעתי לשם בדרך היה פיגוע, מחבל ירה לעבר אנשים שהיו בתחנת אוטובוס והרג כמה אנשים.
למרות שיש באיזור הזה חיילים מוצבים עם נשק.
אני הייתי בטראמפ באותו בוקר וממש שניות לפני שהפיגוע היה עברנו באיזור הזה... זאת אומרת שזה היה יכול להיות גם אנחנו..
אז זה לא משנה אם זה דרך או לא דרך, מחבל זה מחבל, והקורבן לא אשם!
אז אני מצטערת שהכללתי. מצאתי שמאלנים שמדברים בדיוק כמו ששואל השאלה דיבר. וזה מזעזע מבחינתי. כי הם שוכחים שאנחנו עם אחד..
ברור שזה פחות בטוח, אבל זאת המדינה שלנו. אם שם לא בטוח, למחרת גם בתל אביב.
ברור שזה פחות בטוח, אבל זאת המדינה שלנו. אם שם לא בטוח, למחרת גם בתל אביב.
לא נראלי אתם יודעים מזה יהודה ושומרון.
יהודה ושומרון זה לא שטחים רק של פלסטינים ומי שאומר שזה על אשמתם חד משמעית לא מבין מהחיים שלו כלום. מי שלא יודע את המידע הבסיסי שיהודה ושומרון מחולקים לa,b,c יש לו חור רציני בהשכלה
יהודה ושומרון זה לא שטחים רק של פלסטינים ומי שאומר שזה על אשמתם חד משמעית לא מבין מהחיים שלו כלום. מי שלא יודע את המידע הבסיסי שיהודה ושומרון מחולקים לa,b,c יש לו חור רציני בהשכלה
כי למה שאנשים ישחקו בחיים שלהם?
כמו הפיגוע שהיה אתמול
הם נכנסו לשטוף תאוטו כי זה יעני זול
אז מה שזה זול לא הבנתי
למה לשחק בחיים שלך?
זה כפר ערבי וליהודים אין מה לחפש שם
זה גם מקום שאנשים אשכרה מחפשים תדם שלנו
אם הם היו הולכים למקום אחר האסון הזה היה נמנע
כמו הפיגוע שהיה אתמול
הם נכנסו לשטוף תאוטו כי זה יעני זול
אז מה שזה זול לא הבנתי
למה לשחק בחיים שלך?
זה כפר ערבי וליהודים אין מה לחפש שם
זה גם מקום שאנשים אשכרה מחפשים תדם שלנו
אם הם היו הולכים למקום אחר האסון הזה היה נמנע
כי אנשים מטומטמים
מפחדים להסתובב בארץ שלנו ואנטישמיים כלפי עצמנו
מפחדים להסתובב בארץ שלנו ואנטישמיים כלפי עצמנו
מותר לנו להיכנס לשם מה זה השטויות האלה זה מדינת ישראל אם כבר שהם לא יכנסו
למה להיכנס לאזורים מסוכנים סתם בלי הצדקה ? הרי הם ידעו שזה סיכון להיכנס לאזורים האלו סתם ככה.
פלסטיני שנפגע מיהודים (ולא אני מדברת רק על מקרים שלא קשורים להגנה עצמית ומקרים שמדובר בחף מפשע) זה ממש בקטע של כוונה מההתחלה אז בגלל זה מתרעמים
פלסטיני שנפגע מיהודים (ולא אני מדברת רק על מקרים שלא קשורים להגנה עצמית ומקרים שמדובר בחף מפשע) זה ממש בקטע של כוונה מההתחלה אז בגלל זה מתרעמים
מותר לך להיכנס מבינה עניינים, אבל את מסכנת את החיים שלך במקרה הזה.
אני לא דיברתי על *מחבלים* אלא *חפים מפשע* שנפגעים מידי יהודים על ידי 'נקמה' או משהו כזה בסגנון.
זה לא השטחים שלנו!!
יהודה ושומרון שייכת לערבים
אסור לנו להיכנס לשטחים שלא שלנו
יהודה ושומרון שייכת לערבים
אסור לנו להיכנס לשטחים שלא שלנו
אנונימי
אנונימי, בעיקרון מבחינה אזרחית וביטחונית זה השטחים שלנו בתכלס
כי לכאורה אותו אדם זימן לעצמו ונמצא באיזור שהסכנה שם גבוה יותר - טעות מהשורש
שטח שלנו, מדינה שלנו מותר לנו להסתובב ולהיות היכן שנרצה
ושום רצח ל"ע, אף אדם לא הביא על עצמו בואו לא נשכח שבזכות אותם יהודים שמיישבים את המקומות האלה מדינת ישראל נשארת חזקה והגבולות ברורים
בלעדיהם לא היינו פה היום
וקדוש כל מי שנרצח על עצם היותו יהודי במדינת ישראל
ויש בורא לעולם שמנהל את העולם
שטח שלנו, מדינה שלנו מותר לנו להסתובב ולהיות היכן שנרצה
ושום רצח ל"ע, אף אדם לא הביא על עצמו בואו לא נשכח שבזכות אותם יהודים שמיישבים את המקומות האלה מדינת ישראל נשארת חזקה והגבולות ברורים
בלעדיהם לא היינו פה היום
וקדוש כל מי שנרצח על עצם היותו יהודי במדינת ישראל
ויש בורא לעולם שמנהל את העולם
מדובר באזורים מסוכנים שהסיכוי לפגיעה הוא מאוד גבוה, למה להיכנס לשם מההתחלה מבלי הצדקה כלשהי?
נתחיל מזה שאנחנו לא רוצחים פלסטינים בכוונה ואם קרה בטעות אז אנחנו מצטערים על זה שאדם חף מפשע אני רצח לעומת זאת הפלסטינים הם רוצחים סדרתיים ולכן אנחנו עצובים כשיהודי נרצח אבל אתה צודק שפלסטינים את גם אם הוא מצטער זה לא אכפת לנו כי הם רוצחים כל הזמן יהודים חוץ מזה שארץ ישראל שייכת ליהודים!
פרינסס, אנשים שהולכים לשטחים מסוכנים והם יודעים שהם מסוכנים מבלי הצדקה ולדברים כמו שטיפת מכוניות כי זול? זה טיפשי . אני לא מצדיקה רצח בשום צורה שהיא ומה שקרה היה זוועתי אבל אנשים צריכים להבין שלא להסתכן בשביל דברים כאלה.
הארץ הזאת היא לא הארץ שלנו
היא הארץ של הערבים הפלסטינים ומי שיגיד אחרת משקר לעצמו
היא הארץ של הערבים הפלסטינים ומי שיגיד אחרת משקר לעצמו
אנונימי
מחלקת המחמאות, אי אפשר להתכחש לעובדה שכן היו מקרים (ולפני שתתחילו אז כן אני יודעת שאין מה להשוות להפך) שיהודים רצחו/פגעו פלסטינים שלא לשם הגנה עצמית עבור נקמה שהיא.
כי זה ידוע בתור אזור מאוד מתוח ולא בטוח - בחרת להיכנס לשם, זה על אחריותך. זה לא מפתיע! למה להיכנס למקום שידוע מראש שהוא מטוח ושיש בו סכנת חיים? ברור שמי שנכנס לשפ הביא את זה על עצמו. לא משנה מה הזכויות שלך, או שאתה חושב שיש לך, אתה מהמר על החיים שלך במקום לא בטוח ולכן זה על אחריותך.
אנונימי, לצערך אתה במדינת ישראל ולא פלסטין.
ממש לא
אסור לנו להיכנס לשטח שיש שם ערבים
נכון זאת מדינת ישראל
אבל לא שווה לשחק בחיים שלך וללכת למקום שכולו צמאי דם יהודי
אסור לנו להיכנס לשטח שיש שם ערבים
נכון זאת מדינת ישראל
אבל לא שווה לשחק בחיים שלך וללכת למקום שכולו צמאי דם יהודי
ערבים יכולים להיכנס חופשי לתל אביב ולטייל בתל אביב אבל ליהודים אסור להסתובב במקומות שיש בהם ערבים
אנונימי
הם נכנסים לשטחים שלנו בשביל לעשות פיגועים
אנחנו נכנסים לשם בשביל 50 שקל פחות
אנחנו נכנסים לשם בשביל 50 שקל פחות
תל אביב לא מסוכנת, יהודה ושומרון כן
הכניסה לחברון מפוקחת ובכניסה יש לך מלא שלטים על כמה שזה מסוכנת, בתל אביב זה לא המצב .
גם שאין מה למחבלים לעשות פיגועים בחברון
גם שאין מה למחבלים לעשות פיגועים בחברון
אין סיבה אמיתית שיגורו שם, הם חיים שם בידיעה שהם בסכנה ובכלל זאת ממשיכים.
אנשים פה צריכים ללכת ללמוד גיאוגרפיה.
יהודה ושומרון מחולקת !!! יש שם אזורים של ישראל וזה זכותנו המלאה לעשות מה שאנחנו רוצים אז אל תבלבלו תמוח . לא הבנתי בגלל מחבלים אנחנו לא יכולים להכנס לאזורים שלנו ? אם לא אלה שגרים ביהודה ושומרון בשניה הטרור היה מתפשט
יהודה ושומרון מחולקת !!! יש שם אזורים של ישראל וזה זכותנו המלאה לעשות מה שאנחנו רוצים אז אל תבלבלו תמוח . לא הבנתי בגלל מחבלים אנחנו לא יכולים להכנס לאזורים שלנו ? אם לא אלה שגרים ביהודה ושומרון בשניה הטרור היה מתפשט
לא דיברתי אליה
^^ באיזו צורה הם מגנים אלינו בדיוק?
מנחם, זאת אמירה מאוד קשה. אבל בסופו של דבר מדובר בשטח מסוכן מאוד שיהודים נכנסים אליהם מבלי הצדקה שהיא.
למה להרוג סתם אנשים שלא עשו להם כלום? כי מחבלים הם רוע האנושות.
למה להרוג סתם אנשים שלא עשו להם כלום? כי מחבלים הם רוע האנושות.
תאילנד , אם את מאמינה שהתל אביבים גנבו אדמות לערבים ? אז כן הם הביאו את זה על עצמם לפי ההיגיון שלך.
אבל זה די דבר שגוי להגיד
אבל זה די דבר שגוי להגיד
חייבת שעות שינה , אף אחד לא אומר שזכותך המלאה להיכנס , תעשי מה שאת רוצה אבל בסופו של דבר אלו אזורים מאוד מסוכנים שלא צריך להיכנס אליהם סתם ככה ללא הצדקה
אני לא מאשימה אותם, אבל כן אנשים צריכים ללמוד שלא להיכנס לאזורים שכאלה בעיקר שלא לדברים כמו מחיר זול יותר.
תאילנד, המילה מפתח זה לפי הפלסטינים. אני וכל אדם שפוי לא נחשוב כמו פלסטינים שחושבים במקרי רצח מזעזעים כאלו מוצדקים.
כן יש פיגועים בכל הארץ. אבל רוב האוכלוסייה הערבית והרבה מאוד מהמחבלים יבואו מיהודה ושומרון ומדובר באוכלוסייה שברובה פלסטינית.
אבל ברגע שאנשים נכנסים לאזורים מסוכנים כמו יהודה ושומרון כדי לחפש מחיר זול יותר? ללא הצדקה אמיתית שהיא? זה טיפשי.
כן יש פיגועים בכל הארץ. אבל רוב האוכלוסייה הערבית והרבה מאוד מהמחבלים יבואו מיהודה ושומרון ומדובר באוכלוסייה שברובה פלסטינית.
אבל ברגע שאנשים נכנסים לאזורים מסוכנים כמו יהודה ושומרון כדי לחפש מחיר זול יותר? ללא הצדקה אמיתית שהיא? זה טיפשי.
זה כמובן ידוע לי, בגלל זה ציינתי שאני מדברת על מי שנכנס לאזורים מסוכנים כאלה ללא הצדקה
המדיניות שלנו כנגד המחבלים חלשה מידיי
באותו הנושא: