5 תשובות
ממליץ לנתק איתן קשר או לדבר איתן כמה שפחות אם את מרגישה איתן ממש רע והן מתנהגות ככה
היו לי גם חברים שתכננו דברים בלעדי(הזמינו את כל החברה ותכננו מלא דברים ולא הזמינו אותי ושאני תכננתע דברים הזמנתי את כולם ורק חברה טובה שלי באה) וגיליתי מחברה טובה שלי שהם תכננו דברים בלעדיי ופשוט הפסקתי לדבר איתם והם לא שמו לב לכמה חודשים
ממליץ לנתק איתן קשר או לדבר איתן כמה שפחות אם את מרגישה איתן ממש רע והן מתנהגות ככה
היו לי גם חברים שתכננו דברים בלעדי(הזמינו את כל החברה ותכננו מלא דברים ולא הזמינו אותי ושאני תכננתע דברים הזמנתי את כולם ורק חברה טובה שלי באה) וגיליתי מחברה טובה שלי שהם תכננו דברים בלעדיי ופשוט הפסקתי לדבר איתם והם לא שמו לב לכמה חודשים
דבר אלון איכ איזה חברות דבר שני קרה לי אותו דבר אבל השנה אני באה לכיתה חדשה ועבקתי הרבה בצפר חי זה ידוע אז תמצאי מישהו... ( ועברתי הרבה בגלל שהייתי פשוט מתפסת מהגדר ויוצאת מהבצפר נכון מוש?? ילדה חחהחהחה)
אויש בטעות פרסם פעמיים
שואל השאלה:
אני לא יכולה פשוט לנתק קשר
אני גרה בישוב קטן, שאם אני לא חברה של החברות האלה אין לי מישהי אחרת