4 תשובות
זה לא מיישר ממש , זה לא כואב אבל זה מציק וקשה לדבר
יקר אבל שווה את זה
שואל השאלה:
אבל זה לפחות טיפה מיישר ? או שלא ?
אנונימית
לי אמא שלי רצתה שיעשו לי את זה אני רציתי פשוט גשר רגיל אבל היא התעקשה שזה יהיה יותר טוב או משו כזה ואני כמו סתומה אמרתי שבסדר
זה אבל לא היה כזה לפני גשר
עדיף גשר לדעתי ממש זה סתם התעסקות ממש וצריך להוריד את זה לפני אוכל וזה לא נוח
זה גם לא כזה כואב אבל לפי חברות שלי גם גשר לא כזה כואב רק כששמים וכשמותחים אותו אבל גם בפלטה מחליפים את הפלטה כל כמה זמן ואז זה גם כואב כזה קצת כמו שמותחים את הגשר
קיצר זה לא שווה זה סתם בזבוז כסף למרות שאיפה שאני עשיתי זה לא היה בהרבה יותר יקר מגשר רגיל
עדיין לדעתי עדיף גשר רגיל
מה שכן היה לי שיניים ממש עקומות ואני עכשיו לקראת הסוף(בתקווה שלא יאריכו לי את זה)
וזה כן ממש יישר לי את השיניים כאילו יש לי תמונות של לפני ושל עכשיו וזה לגמרי שונה ונראה הרבה יותר טוב עכשיו אבל זה לא משהו שגשר רגיל לא היה יכול לעשות גם