32 תשובות
היא מהממת וכשרונית בטירוף
נכון
מלכה ברמות
ומה נזכרתם בזה,זה היה ב2022
ושתעשה מה שבאלה.
ומה נזכרתם בזה,זה היה ב2022
ושתעשה מה שבאלה.
שואל השאלה:
אני מסכימה שהיא מהממת וכישרונית בטירוף אבל איך שהיא רוקדת כאן לדעתי זה כבר מוגזם
אני מסכימה שהיא מהממת וכישרונית בטירוף אבל איך שהיא רוקדת כאן לדעתי זה כבר מוגזם
אנונימית
מסתכלים עליה גם בלי שתתאמץ יותר מדי, שתהנה מה שורף
כן היא בכוונה עשתה את זה בשביל שישמו אליה עין
לדעתי כל מה שהיא עשתה שם להזיז את התחת ככה שכן, מן הסתם זה כדי למשוך מבטים אבל שיערב לה
שואל השאלה:
^^ברור שמסתכלים עליה גם בלי שתתאמץ אבל בסרטון היא כל כך מחפשת שיסתכלו עליה
^^ברור שמסתכלים עליה גם בלי שתתאמץ אבל בסרטון היא כל כך מחפשת שיסתכלו עליה
אנונימית
שואל השאלה:
^^כמו שאני חושבת
^^כמו שאני חושבת
אנונימית
איזה כיף זה לרכל עם בנות
ביטחון עצמי מופרז, מסוכן. ולא תקין.
לא מכבד; לא אותה, ולא את האנשים מסביב. למרות שכביכול זרמו איתה ,
ועם ההתנהגות הבוטה - זה לא הופך את זה לתקין.
הריקוד והגישה היו - מאוד לא נעימה.
זה שאנשים מהצד נתנו לכך לגיטימציה, לא אומר שזו התנהגות נכונה ותקינה.
עצוב.
לא מכבד; לא אותה, ולא את האנשים מסביב. למרות שכביכול זרמו איתה ,
ועם ההתנהגות הבוטה - זה לא הופך את זה לתקין.
הריקוד והגישה היו - מאוד לא נעימה.
זה שאנשים מהצד נתנו לכך לגיטימציה, לא אומר שזו התנהגות נכונה ותקינה.
עצוב.
זנות לכל דבר
אתם כאלה מביכים אני בוכה מצחוק, זה אפילו לא איזה מועדון או משהו זה מקום רגוע והיא רקדה בהכי אלגנטיות שיש
שואל השאלה:
זה לדעתך נקרא לרקוד באלגנטיות?
זה לדעתך נקרא לרקוד באלגנטיות?
אנונימית
אלגנטיות? לא, זה לא אלגנטיות, להעלות על השולחן, ולגעת בגוף שלה בצורה פרוצה, ולבצעה תנועות זנותיות. זה בהחלט לא תקין, ואין כאן הצדקה.
כן, אתם מדברים כאילו היא עכשיו נפלה לרצפה ופתחה רגליים, זה לא "זנותי" אפילו טיפה אני לא מבינה מה אתם ככ מתחסדים.
שמו שיר שלה אז היא עלתה לרקוד, פתאום כולם צדיקים
שמו שיר שלה אז היא עלתה לרקוד, פתאום כולם צדיקים
^יש לרקוד ויש לרקוד לא צריך הרבה כדי להבין את ההבדל
היא רקדה הכי רגוע שאפשר יא מגזימים, מה ציפיתם תרקוד בלט? זה הסגנון שלה וכן פה היא עשתה אותו עדין
שואל השאלה:
היא פשוט רוקדת בצורה די לוהטת וזה לא נראה אלגנטי בכלל היא עלתה על הבר כדי להוציא לכולם את העיינים
היא יפה ומוכשרת אבל למה היא צריכה כזאת חושניות
היא פשוט רוקדת בצורה די לוהטת וזה לא נראה אלגנטי בכלל היא עלתה על הבר כדי להוציא לכולם את העיינים
היא יפה ומוכשרת אבל למה היא צריכה כזאת חושניות
אנונימית
^^רגוע כמו בארוויזיון עלק רגוע
את כרגע מצדיקה זנות, רק לידע כללי, וזנות אסורה בישראל. וגם הצדקה לה.
לוהטת כי היא לוהטת, שומעים שאת אכולת קנאה וכל הגברים פה סתם עפים על עצמם מנסים להכתיב מה זנותי, קשה לפרגן
טוב הרב קוק^^
כפרה תסתכלי על התמונה שלך כאן ואז תחשבי אם יש לך זכות להגיב
בארוויזיון זה לא רגוע ולא אמור להיות רגוע, מה אתה משווה אני מתה והיא מהממת גם שם גאווה לישראל
כן מה הבעיה בתמונה שראו לי את היד?
שואל השאלה:
אני לא אוכלת קנאה היא יפה ברמות אבל לדעתי פשוט איך שהיא רוקדת זה מוגזם כאן
אני לא אוכלת קנאה היא יפה ברמות אבל לדעתי פשוט איך שהיא רוקדת זה מוגזם כאן
אנונימית
ג'יזס אני מדבר עם טיפשים
קח עצה אם אין מה להגיד עדיף פשוט לסתום
באמת מוגזם הריקוד הזה
גפ התנועות עם האגן והחזה כדי להבליט אותם, אנשים תסתכלו מעבר לזה שהיא כוכבת שאתם אוהבים, לפני כמה שנים הבנאדם היחידי שהיה עולה על שולחנות ורוקד ככה זה היה אנשים מתחום החשפנות
גפ התנועות עם האגן והחזה כדי להבליט אותם, אנשים תסתכלו מעבר לזה שהיא כוכבת שאתם אוהבים, לפני כמה שנים הבנאדם היחידי שהיה עולה על שולחנות ורוקד ככה זה היה אנשים מתחום החשפנות
אנונימי
שואל השאלה:
על התנועות האלה אני מדברת
היא מנסה להיות לוהטת ככה ולמשוך עיינים אליה
על התנועות האלה אני מדברת
היא מנסה להיות לוהטת ככה ולמשוך עיינים אליה
אנונימית
זנותית
אנונימית
באותו הנושא: