5 תשובות
כן אימלה אני בשוק אבל זה עצוב שאנחנו כבר רגילים לזה שאנשים מתים
זה באמת עצוב וזה ככה בכוונה שמדברים על זה בלי הפסקה

ליצור אדישות.
אדישות ואפתיה זה דבר מסוכן!!
אנונימית
לא לא אבל אני מתכוונת לזה שבאופן כללי היו הרבה פיגועים ונרצחים ושומעים על זה הרבה וברגע ששומעים על משהו הרבה זה גורם למצב של אדישות
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל יום נרצחים 4 בני אדם באירוע אחד
כי זה כל כך נפוץ ושומעים על זה כל יום
ואנשים נהיו אדישים
אנונימית