2 תשובות
זה לא חובה ללכת, זה כנס רשות לבנות דתיות שמתכוונות להתגייס. אל תלכי, תצהירי ברבנות (אם עדיין לא עשית את זה) ותוציאי פטור מצה"ל
תלכי תלכי זה יעזור לך עם שיבוץ יש שם קצין מיון
אה את בשירות לאומי את לא חייבת ללכת
באותו הנושא: