5 תשובות
בטח, אשרייך!
תשתדלי לומר לפני חצות היום❤
תשתדלי לומר לפני חצות היום❤
תקראי
כן, אפשר
כן. אבל עדיף שזה יהיה הפוך. אבל אם כבר אכלת, זה לא פוטר לך מלהודות לה' על היום החדש.
אנונימי
באותו הנושא: