12 תשובות
שואל השאלה:
ומוסיפה שגם עד עכשיו לא אכלתי רק פירור וחצי כל יום אבל עדיין זה לא ניראלי היה מספיק מה שאכלתי
ומוסיפה שגם עד עכשיו לא אכלתי רק פירור וחצי כל יום אבל עדיין זה לא ניראלי היה מספיק מה שאכלתי
אנונימית
אוי ואבוי
הרעבת את עצמך?
תקשיבי לי טוב: הדרך הנכונה לרדת במשקל היא לאכול מאוזן
לא להרעיב את עצמך
הרעבת את עצמך?
תקשיבי לי טוב: הדרך הנכונה לרדת במשקל היא לאכול מאוזן
לא להרעיב את עצמך
שואל השאלה:
^ חס וחלילה בכלל לא הרעבתי את עצמי
לא הלכתי לישון רעבה.
אני מדברת מבחינת קלוריות אכלתי כאילו "הרבה" אבל בלי הרבה קלוריות
פשוט אוכל אם כמות קלוריות נמוכות יותר
זה למה אני לא יודעת אם עשיתי את התהליך הזה בצורה טובה או גרוע או ככה ככה ואני לא רוצה לעלות במשקל כי בכל זאת התאמצתי באימונים והכל
^ חס וחלילה בכלל לא הרעבתי את עצמי
לא הלכתי לישון רעבה.
אני מדברת מבחינת קלוריות אכלתי כאילו "הרבה" אבל בלי הרבה קלוריות
פשוט אוכל אם כמות קלוריות נמוכות יותר
זה למה אני לא יודעת אם עשיתי את התהליך הזה בצורה טובה או גרוע או ככה ככה ואני לא רוצה לעלות במשקל כי בכל זאת התאמצתי באימונים והכל
אנונימית
תלוי כמה קלוריות היית אוכלת ביום בדרך כלל. אם כל יום אכלת (חס וחלילה) 600 קלוריות ונניח בסופש אכלת 1500-2000 קלוריות זה נחשב הרעבה כן?
בכללי אם את רוצה להישאר במשקל הזה, תבדקי במחשבון קלוריות (bmr) מה כמות הקלוריות שאת שורפת במנוחה - תוסיפי לזה ספורט שאת עושה ותאכלי בערך את הכמות הזו.
אם את רוצה לרדת עוד אז תורידי מזה 200 קלוריות בערך
בלי לעשות הגבלה קיצונית, ולדאוג לאכול מאוזן (לא רק חסה)
בכללי אם את רוצה להישאר במשקל הזה, תבדקי במחשבון קלוריות (bmr) מה כמות הקלוריות שאת שורפת במנוחה - תוסיפי לזה ספורט שאת עושה ותאכלי בערך את הכמות הזו.
אם את רוצה לרדת עוד אז תורידי מזה 200 קלוריות בערך
בלי לעשות הגבלה קיצונית, ולדאוג לאכול מאוזן (לא רק חסה)
יכול להיות שאם היית קודם בהגבלה קלורית קיצונית אז גם לאכול 1500 קלוריות יעלה אותך במשקל בהתחלה אבל את צריכה פשוט לתת לגוף להסתגל, כי כשאוכלים מעט מדי קלוריות המטבוליזם מאט בדרך כלל.
בכל מקרה תמיד מומלץ להתייעץ עם תזונאית.
מעבר לזה, כן חשוב לי להגיד שלרדת 10 קילו בחמישה חודשים זה דיי סביר - השאלה היא כמובן אם באמת עשית את זה בצורה טובה.
מעבר לזה, כן חשוב לי להגיד שלרדת 10 קילו בחמישה חודשים זה דיי סביר - השאלה היא כמובן אם באמת עשית את זה בצורה טובה.
שואל השאלה:
אכלתי בסביבות ה1000 קלוריות כל יום
ותאמת יחסית לכל הספורט שעשיתי אני יורדת ממש לאט
אבל עכשיו אם אני אתחיל לאכול בסביבות ה1200-1250 קלוריות כל יום (אני יהיה בגרעון)
אני אשמין? כי אומרים שמשקל שמורידים בצורה לא בריאה גם מעלים חזרה מאוד מהר
אכלתי בסביבות ה1000 קלוריות כל יום
ותאמת יחסית לכל הספורט שעשיתי אני יורדת ממש לאט
אבל עכשיו אם אני אתחיל לאכול בסביבות ה1200-1250 קלוריות כל יום (אני יהיה בגרעון)
אני אשמין? כי אומרים שמשקל שמורידים בצורה לא בריאה גם מעלים חזרה מאוד מהר
אנונימית
אם את מתאמנת הרבה את שורפת קרוב ל2000 קלוריות, אז תנסי לשאוף לאכול לפחות 1500. יכול להיות שתעלי בהתחלה, אבל אם תתמידי הגוף יסתגל והמטבוליזם שלך יחזור להיות כרגיל. כשאוכלים מעט מדי הגוף נכנס למצב של הרעבה ומאט את המטבוליזם כדי לחסוך באנרגיה.
בכללי קשה לדעת, הכי טוב לנסות ולראות.
וכמובן ששוב אני ממליצה לפנות לתזונאית - היא למדה ועבדה בשביל לדעת מה את אמורה לעשות
1200 זה קצת מדי במיוחד אם את מתאמנת. את צריכה מינימום 1400 וגם זה לרוב לא מספיק.ולא את לא תעלי מזה במשקל.
אנונימית
זה ממש לא בריא כמות כזו, זה פוגע בגוף וירידה מהירה מדי, מה שהיה לא ניתן להשיב ולכן מציעה לך לחזור לכמות קלוריות נורמאלית וכנטרלי שלך כולל פעילות שאת במשקל הנוכחי, וזה לא אמר להעלות אותך, אולי קצת קצת בהתחלה עד שהגוף יתרגל כי היית בגירעון ענקי
באותו הנושא: