התחברות
הרשמה
איך אני יכולה להתחיל להתחבר לילד שאני אוהבת שאני לא איתו בכיתה, ולא בשום דבר?
7 במאי 2013, 17:22
נושאים לשיחה
חיזור
אהבה
היכרויות
ביישנות
שיחה
תשובה אחת
דברי איתו על משהו משותף תכינו שיעורי בית או שתלכו לסרט
א
אפאחת
באותו הנושא:
יש לי בכיתה ילדה ממש יפה שאני דלוקה עליה, איך להתחיל איתה?
רק אני לא מבינה למה ילדים לא מנסים להתחבר לילדים שאין להם חברים?
באיזה גיל ילד או ילדה יכולים להתחיל להתקלח לבד ולהפסיק עם העזרה מההורים?
מה לכתוב לילדה שאני רוצה להתחיל איתה על הסטורי?
יש לי בבית ספר ילדה שאני מחבב אבל אני לא יודע איך להתחיל איתה, מה לעשות?
יש איזה שהיא ילדה מקובלת שאני רוצה להתחבר עליה
יש ילד חתיך בכיתה שלי ואני רוצה ממש להתחבר אילו לדעת אם הוא גם בן אדם טוב ואני לא יודעת איך לפנות אלו או איך להתחיל לדבר איתו תעזרו לי בבקשה...
אני מאוהבת בילד כבר חצי שנה הוא שכבה מעלי איך אני יכולה להתחיל לדבר איתו?
ילדים שעוברים לבית ספר חדש, איך אתם מתכננים להתחבר לילדים?
זה פאדיחה או סטוקרי להתחיל לעקוב אחרי ילדים מהשכבה שלי שאני לא מדברת איתם?
אני אוהבת ילד אין לי בעיה של להתחיל איתו בגלל שאני בת