13 תשובות
תלוי מה המטרה ובאיזה רמה את
Aja
שואל השאלה:
אני מתחיל רק
אם מתחיל אז אקוסטית
שואל השאלה:
אוקיי ומה ההבדל בין אקוסטית לאקוסטית מוגברת?
קודם כל חשמלית מול אקוסטית/קלאסית:
בתיאוריה אפשר לנגן על שניהם באותה צורה אבל יש דרך שלרוב מנגנים בה בחשמלית ויש דרך שלרוב מנגנים בה באקוסטית/קלאסית.
מה עדיף לקנות תלוי במוזיקה שאתה רוצה לנגן ובתקציב שלך כי קלאסית
עולה 400 שקל וחשמלית נורמלית עם
מגבר עולים באזור ה2000.
לגבי אקוסטית מוגברת זה לאנשים שעושים הופעות לכן זה כנראה מיותר
בשבילך אם אתה רק מתחיל לנגן.
כשמקליטים גיטרות אקוסטיות עושים
את זה עם מיקרופון ומוגברת מציעה את האפשרות לחבר כבל לגיטרה עצמה ולהקליט ישירות כי יש בתוכה מיקרופון
תלוי מה המטרות שלך יש להן סאונד מאוד שונה לי יש אקוסטית מוגברת שעצם זה שהיא מוגברת נותן לי את האופציה לחבר אותה למגבר ויש לי גם חשמלית שאלה מיתרים יותר דקים וממש סאונד שונה והיא גם יכולה לעשות כל מיני אפקטים דרך המגבר או עם יש פדלים
שואל השאלה:
תודה רבה
אקוסטית אבל תלוי מה המטרות
אקוסטית לדעתי, יש לי כזאת והיא ממש טובה לי
תמיד תתחיל מקלאסית!!! אקוסטית יהיה לך קשה ממש, אחרי שתדע כבר תקנה אקוסטית או חשמלית
Aja
חשמלית
חשמלית לרוק
אקוסטית לשאר
אקוסטית מוגברת לא צריך אם אתה לא מופיע כל שבוע
מה את רוצה לנגן?