9 תשובות
לא זה נמוך מידיי..
4.4 זה הכי טוב
לשאלתך זה פשוט מוזר לי לפחות שהגבר שלי יהיה נמוך ממני
כי זה מושך יותר
אבל כל עוד הוא חתיך לא אכפת לי שיהיה אפילו 1.50
וואלה אתה גמד אחי
כי בגלל שגבר גבוה הוא גם מאוד מרשים וגם זה נותן תחושה של הגנה כזאת
לא מתפשרת מינימום 6 מטר
שואל השאלה:
אתן מחפשות בניינים אה ?
אנונימי
קטן אחי, 3.4 מטר זה רק בז..
היום נשים משקיעות בשוק הנדלן בשפע אחי