2 תשובות
כן
אני אישית גרה בעיר ואני מכירה אנשים שגרים בקיבוץ והם פשוט גדלו בצורה כל-כך שונה אבל בקטע הכי טוב שיש הם מדהימים אחד
אולי זה ספציפי לאנשים שאני מכירה
חדמש כאילו בסופו של דבר כולנו בני אדם כן...? אבל בקיבוצים זה לחיות אחדות ויש לרוב בקיבוץ יותר ערכים מהבית אין כזה דבר רכושנות