4 תשובות
אני הייתי כל החיים שלי עם אייפון חוץ מחודשיים שהטלפון נפל לג'קוזי בבית שלי ואני אומרת לך זה הקלה נהדרת
רק בהתחלה
קצת אבל שווה את זה