4 תשובות
לא כלכך
אני הייתי כל החיים שלי עם אייפון חוץ מחודשיים שהטלפון נפל לג'קוזי בבית שלי ואני אומרת לך זה הקלה נהדרת
רק בהתחלה
קצת אבל שווה את זה
באותו הנושא: