8 תשובות
הכי לגיטימי, הרעיון של השיעורים זה גם ללמד אבל גם להכין אותך, בהחלט הגיוני ומומלץ..
ליגיטמי
שואל השאלה:
יואו אני רועדת מפחד
יואו אני רועדת מפחד
שואל השאלה:
אבל בשעה 20:40 זה לא יותר מדיי מאוחר?
אבל בשעה 20:40 זה לא יותר מדיי מאוחר?
שואל השאלה:
איזה מספר של שיעור היית מתחילה לנהוג בלילה?
איזה מספר של שיעור היית מתחילה לנהוג בלילה?
ברור.
בסופו של דבר את צריכה ללמוד לנהוג גם בחושך
בסופו של דבר את צריכה ללמוד לנהוג גם בחושך
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
שואל השאלה:
יואו הרגעת אותי
יואו הרגעת אותי
באותו הנושא: