8 תשובות
הכי לגיטימי, הרעיון של השיעורים זה גם ללמד אבל גם להכין אותך, בהחלט הגיוני ומומלץ..
ליגיטמי
שואל השאלה:
יואו אני רועדת מפחד
שואל השאלה:
אבל בשעה 20:40 זה לא יותר מדיי מאוחר?
שואל השאלה:
איזה מספר של שיעור היית מתחילה לנהוג בלילה?
ברור.
בסופו של דבר את צריכה ללמוד לנהוג גם בחושך
שואל השאלה:
תודהה
שואל השאלה:
יואו הרגעת אותי