התחברות הרשמה

הוא בכיתה ט ואני י הפרש של חצי שנה בערך אפילו טיפה פחות סבבה או שפחות?

27 באוגוסט 2023, 18:51
הפרשי גילאיםגילמערכת יחסיםמאיזה גיל    
3 תשובות
^ צודק
בושה וחרפה! בלי זוגיות לפני גיל 18!
ד
דרור אלינב
סבבה מאוד
f
fadiida
סבבה
ד
דרור אלינב
באותו הנושא:
אם אני 1.64 והוא 1.74 עד לאיפה אני מגיעה לו בערך?(הפרש של 10 ס"מ)
אם אני בן כמעט 16 ואני נראה בפרצוף 17.5 בערך אז זה הפרש גדול?
היא עולה לכיתה י ואני עולה ליב זה הפרש הגיוני?
אם אני אצא עם מישהו בכיתה יא ואני בח' ההפרש גדול מדי?
הפרש של בערך שנה וחצי זה הרבה?
מישהי בכיתה י ומישהו בכיתה יב זה הפרש סבבה לדעתכם?
יש לנו הפרש בגיל של 3 חודשים אבל הוא בכיתה ח ואני בכיתה ט, מוזר?
איזה מדינה מכאן יש הפרש של 5 שעות בערך?
זה הפרש של שנתיים בערך?
יצאתי עם חייל (הפרש של שלוש וחצי בערך)
בנות זה כיף לחבק מישהו עם הפרש של ראש בערך?