22 תשובות
את יכולה גם וגם
לעבוד וללמוד תורה
אתה יכולה לשלב , שתי הדברים האלה חשובים
תורה!
אין דבר יותר חשוב מהתורה הקדושה!
היא יותר חשובה מעבודה ומכל דבר אחר שקיים בעולם
אם חסר לך כסף אז תעבדי ואפשר אם קצת מאמץ לעשות את שתיהם ויש המון אנשים שמצליחים רק צריך קצת כוח רצון
אנונימי
ומה הכוונה בללמוד תורה?
לנשים אסור ללמוד גמרא ודברים כאלה.
שואל השאלה:
ללכת למדרשה או לעבוד
אנונימית
^אז כן, תלכי ללמוד תורה זה עדיף:)
זה יפתח לך פרנסה בע"ה לעבודה שתעבדי בה בעתיד❤
"יפה תורה עם דרץ ארץ" (דרך ארץ = מלאכה)
תוכלי גם לנסות לבקש מהמדרשה שתצאי משם בחלק מהיום בשביל לעבוד
^^^אם חסר לך כסף אז כדאי שתעבדי אל תקשיבי לאנונימית היא בת 14 היא לא מבינה בזה קחי דוגמה מדתיים הם מתפללים לומדים תורה וגם עובדים וזה לא מתנגש הרבה מהפעמים מקסימום תמצאי עבודה במשרה חלקית ותעבדי לא בזמנים של המדרשה
אנונימי
בגדול תמיד עדיף תורה.

אבל בגלל שאת בת, אז ללמוד תורה - זה פחות נחוץ לך ויש מקום שתלכי לעבודה אם חסר לך כסף. אבל יש לשים לב שאותו מקום עבודה הוא כשר: שאין שם אנשים בעלי דעות רעות שאינם יראי שמים שעלולים להוריד אותך ברוחנית. אז גם אם את הוכלת לעבודה, תמיד כדאי להיות מחוברים לשיעורי תורה שמתאימים לך כדי שהם יזליקו אותל רוחנית ולא תפלי לתרבות רעה.
אנונימי
^^אה טוב אז בגלל שאני בת 14 אני לא מבינה כלום מהחיים שלי.
אוקיי חחחחחח
בת כמה את
ואת לא חייבת שנה שלמה לעבוד תלמדי תורה כמה שיוץר ואם את צריכה כסף תעבדי אז תשלבי
^^את לא ניסית לנהל חיים ולעבוד וללמוד ואין לך ניסיון בזה
אנונימי
שלח לי פעמיים תתעלמו מהתגובה הזאת
אנונימי
וגם מה שאת אומרת מראה שאין לך שום ידע בזה
אנונימי
^נחמד שאתה יודע את כל החיים שלי לפי תגובה אחת. אולי תגלה לי עוד דברים על עצמי?
^רק תגובה אחת?!? את צוחקת איתי כל האתר מלא בתגובות שלך ואם את כן מבינה בנושא את תאירי את עייני מה את מציעה
אנונימי
^נחמד שרואים את התגובות שלי.
מי אתה?
את יכולה ללמוד תורה משיעורים באינטרנט אבל זה תלוי עד כמה את צריכה את הכסף אם את חושבת שאת יכולה להסתדר כמה חודשים בלי לעבוד וללמוד תורה זה חשוב לך אז בטח לכי תלמדי אבל אם באמת אין לך כסף אז לכי תעבדי ותפני זמן לשיעורים ביוטיוב או משהו דומה
תורה. ללא ספק.