7 תשובות
בשישי בבוקר
לא יהיה שביתה צאו מהחדשות , כל שנה אותו סיפור
רן ארז אמר שעם עד חצות היום לא ייהיה הסכם חתום איתו, יש שביתה
לנו בבית ספר כבר הודיעו שיש לי ודמם בראשון
ב1.9
מחר בלילה
1.9 בשמונה בבוקר