5 תשובות
נראלי את צריכה להרגיש באמצע כזה כי מצד אחד היא נפטרה ומצד שני היא לא תציק לך יותר
שואל השאלה:
זה לא קשור להציק פשוט אני חלוקה ברגשות שלי כואב לי מצד אחד כי לחשוב שהיא בגיל שלי והיא לא זכתה להתחתן ומצד שני אני עודה עבודה עם עצמי למחול לה
זה לא קשור להציק פשוט אני חלוקה ברגשות שלי כואב לי מצד אחד כי לחשוב שהיא בגיל שלי והיא לא זכתה להתחתן ומצד שני אני עודה עבודה עם עצמי למחול לה
אנונימית
^ אהה אז את צריכה להרגיש קצת עצוב בשבילה
קארמה..
סתם
תני לעצמך את הזמן לעכל.
סתם
תני לעצמך את הזמן לעכל.
יהי זכרה ברוך
באותו הנושא: