5 תשובות
נראלי את צריכה להרגיש באמצע כזה כי מצד אחד היא נפטרה ומצד שני היא לא תציק לך יותר
שואל השאלה:
זה לא קשור להציק פשוט אני חלוקה ברגשות שלי כואב לי מצד אחד כי לחשוב שהיא בגיל שלי והיא לא זכתה להתחתן ומצד שני אני עודה עבודה עם עצמי למחול לה
אנונימית
^ אהה אז את צריכה להרגיש קצת עצוב בשבילה
קארמה..

סתם
תני לעצמך את הזמן לעכל.
יהי זכרה ברוך