6 תשובות
איזה הלוואי גם אם ימות העולם לא יהיה שביתה
אנונימית
רק מחר נדעע
אנונימית
לא יודעים
איך מחר נדע??
הם תמיד מודיעים שעה לפני
כי רן ארז שם דד ליין
גם הבטיחו שניתנו ציונים אז הוא שם דד ליין ושנייה אחרי זה דחו את הדיונים לשבע בערב לפחות נראלי