התחברות הרשמה

יפה לשים בביו באינסטגרם תיוג של הזמרים שאני אוהבת?

מלא מהשכבה שחי עושים אבל עם ראפרים,לי היה תיוג של הארי סטיילס והוספתי לואי טומלינסון נייל הורן וליאם פיין אבל מתלבטת אם להחזיר רק להארי שלא יחשבו שזה פדחני כי הרבה חושבים שלשמוע וואן דיירקשן זה פדחני
31 באוגוסט 2023, 01:45
Instagramאינסטגרםעזרהדחוףדעות גולשים    
6 תשובות
זה פדחני ביותר
א
אוריאנוצקה
לא זה פדחני רצח
פ
פיתה כאן
לא
S
Sigmagirl
זה סבבה
t
tall child
שואל השאלה:
מה הגבול?לא כלכך הבנתי את הכוונה
אם את מרגישה שזה מתאר אותך :)
ה
התפסנית בשדה השיפון
באותו הנושא:
מביך לשים בביו באינסטגרם תיוגים של ראפרים שאני אוהבת?
משפטים באנגלית לשים בביו באינסטגרם?
משפט יפה בספרדית לשים בביו באינסטגרם?
זה מוזר בתור בן לשים תיוג של ברונו בארס בביו?
למה יש אנשים ששמים באינסטגרם שלהם בביו תיוג של מישהו מפורסם?
משפט יפה לשים בביו באינסטגרם?
משפט יפה לשים בביו באינסטגרם?
לשים בביו באינסטגרם
מה יותר לשים בביו באינסטגרם?
משפטים לשים בביו באינסטגרם?
משפטים של ביצ'יות לשים בביו באינסטגרם?