7 תשובות
זה שקוף שהן מקנאות בך, והן ממש לא חברות שלך.
יכול להיות
זה לא חייב לבוא מקנאה אולי הן פשוט אומרות לך את האמת את מפחדת לומר להן
אנונימית
די לקנא לי די לקנא לי
אנונימית
אולי הן לא בכוונה לרדת עלייך נגיד אני וחברות שלי אנחנו אומרות לשנייה אם יש למישהי משהו מכוער וגם ההפך אם משהו יפה אנחנו אומרות יפה וזה פשוט כנות כזאת וככה אני יודעת שאני יכולה לסמוך עליהן ואני יודעת שזה לא מקנאה
שואל השאלה:
^ לחח תקשיביי אם את היית יודעת מה אחת מהן עשתה לי לפני כמה ימיםם זה היה השיאא
אני לא אפרט כי לאחת מהן נראה לי יש סטיפס אולי אבל זה היה מזעזע
^ לחח תקשיביי אם את היית יודעת מה אחת מהן עשתה לי לפני כמה ימיםם זה היה השיאא
אני לא אפרט כי לאחת מהן נראה לי יש סטיפס אולי אבל זה היה מזעזע
אנונימית
אז אם זה לא ממקום חברי החברות רעילה קצת את יכולה לדבר איתה ולהגיד לה שמה הקטע אבל אני הייתי מחזירה לה על זה פשוט, לא באלי לייעץ לך רעיונות לא טובים
באותו הנושא: