6 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי בדיקה אתמול ויצא פס חלש שנעלם
עשיתי בדיקה אתמול ויצא פס חלש שנעלם
אנונימית
של כל וירוס או נגיף בתכלס
שואל השאלה:
משבת מרגישה ככה וזה לא עובר לי במאה אחוז בגלל זה אני שואלת
משבת מרגישה ככה וזה לא עובר לי במאה אחוז בגלל זה אני שואלת
אנונימית
זה בכללי תסמינים לוירוס, לא מחייב שקורונה. זה גם יכול להיות שפעת או וירוס בבטן (בגלל ההקאות). אם את חוששת תעשי בדיקה ביתית.
כן או שזה סתם וירןס
אנונימית
תעשי עוד בדיקה אבל כנראה זה וירוס, החלמה מהירה
באותו הנושא: