4 תשובות
הירוק
ניסיתי המון בשמים והאחד שהכי התחברתי אליו זה acqua di gio profondo אבל זה יותר בושם של קיץ, תנסה
אם זה גבר
white flower נדיר כל השאר לא אהבתי בכלל
באותו הנושא: