6 תשובות
שואל השאלה:
באמת חשבתי זה לכולם ככה
כבר מכיתה י אפשר
אצלנו אפשר מכיתה י
חחח הלוואי
לצערי לא צריך לבוא עם תלבושת אבל מה שכן אין לי לימודים בשישי
הללויה