136 תשובות
אנשים לובשים את מה שנוח להם ומה שגורם להם להרגיש טוב עם עצמם.

^והנה לך סוג התשובות שדיברתי עליהם.
בעתיד כולן ילכו ערומות לגמרי, איכס
עריכה: ומה עם מה שנוח לנו^
^לאף אחד לא אכפת מה נוח לך, אם אתה לא אוהב את מה שאנשים לובשים אז תמצא דרך להשלים עם זה

אני לא מתלבשת כדי לרצות
אני לא חושב
אנונימי
ממש כן
כבר היום זה דור של זנ*ת
אנונימי
^^^^^ לא כל מה שנוח וטוב, בהכרח־נכון.
ההבדל בין לבוש צנוע וחשוף הוא משמעותי, וגם אפשר להרגיש זאת על אותן נשים.

לבוש צנוע;
מרגישות יותר שלמות עם עצמן, שומרות על הגוף שלהן. מרגישות טהורות.

לבוש חשוף;
מרגישות ממורמרות, עצבות, דחף להתלבש חשוף יותר ויותר, (עלול גם להידרדר לזנות לצערי) וכו'.
כן
אבל אין בעיה שילבשו מה שבא להן
^^חכו שהוא יגלה שאפשר להתלבש חשוף ולחיות חיים שמחים ולא לפנות לזנות
אם להשוות ללבוש של פעם- כן.
אבל חלאס, תנו לבנות להתלבש איך שבא להן ותתעסקו בעניינים שלכם.
לא חושבת שבעתיד זה יירד עוד אבל אם כן אז שיהנו, שיתלבשו כמו שהן אוהבות ויעשו מה שעושה להן טוב.
שילבשו מה שהן רוצות ללבוש לעומת פעם מן הסתם מתלבשים פחות צנוע,אבל יש כאלה שעושות את זה בשביל צומי שזה די עצוב
למי פאקינג אכפת?! יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם
^^^^^^ כל עוד אתה לא אישה, אל תחשוב שאתה מבין איך דברים אצלינו עובדים.
מאיפה הבאת את זה שבנות שלובשות חשוף מרגישות ממורמרות ועצובות? ועוד עלול להתדרדר לזנות? מה הקשר?
נשים מתלבשות ככה וככה מכל מיני סיבות.
אחת מהסיבות היא שהן אוהבות את הגוף שלהן ומה שהן לובשות מחמיא להן ועושה להן טוב
תפסיקו לנסות לנתח למה הן מתלבשות ככה ולנסות לשנות את זה, תניחו לנושא הזה כבר
צר לי לאכזב את כל מי שמלכלכים פה על בנות ואומרים שהם זונ|ת וכאלה
גם לבנים זה ככה
פעם היה להם חולצה ולבשו צנוע עכשיו הם לובשים חולצה בלי שרוולים אבל לא סתם מרוב שהזה שאין שרוולים כבר רואים להם את החזה
או נגיד בתל אביב כל גבר שם הוא בלי חולצה ועם ג'קט בלי שרוולים בצדדים
האנושות כל יום נהיית פחות צנועה
אתם פשוט אוהבים לכעוס
אנונימית
^^
הם תמיד יעירו על הלבוש של בנות אבל בחיים לא על של בנים.
^
בדיוק
אנונימית
וזה מביך
מה הבעיה בזה שאנשים ילכו צנוע אני לא מבינה? מה הדחף להראות לכולם את האיברים הצנועים? למי אכפת מזה בכלל?
מי שאוהבת את הגוף שלה יכולה להינות בינה לבין עצמה לבד במקלחת או משהו. לא כולם מעוניינים לראות הכל בחוץ ולא כולם גם רוצים להינות מזה. זה באמת כבר מגעיל. אבל מגעיל.

פעם ראיתם מישהי מכובדת, מישהי נחשבת במעמד גבוה - כמו חברת כנסת, אימא, מורה, עורכת דין, רופאה - הולכות עם דבר כזה בחוץ? לעולם לא!!
ללכת ככה זה נחות בעיניי

כבר בימינו אין בושה. בנות לא מתביישות כשרואים להן מהציצים שלהן קצת או מהישבן שלהן קצת - ועזבו עכשיו צניעות לא צניעות. איפה הבושה? באמת אני שואלת איך זה לא מביך אתכן כשרואים את זה?
אני מתביישת כשרואים אותי ככה

ודרך אגב - בנות יכולות להצטדק פה עד מחר כמה שבא להן. העובדה שרוב הגברים שרוצים זוגיות רצינית לא ילכו עם מישהי שמתלבשת כמו לא יודעת מה קיימת. בטח לא לקחת כזאת לחתונה. ואני יכולה לחתום לכם על העובדה הזאת 100%. ומה לעשות? תגידו מה שתגידו העובדה הזו קיימת ואין דרך לשנות אותה, אלא אם תקבלו שכל ותתלבשו נורמלי. הרבה גברים מנפנפים כאלו כל שני וחמישי בקלות. איזה מן גבר יצא עם אחת כזאת? רק בודדים.
מה הבעיה שאנשים לא ילכו צנוע אם זה מה שהם רוצים? אנחנו לא חברי כנסת ואנחנו לא במעמד גבוה, כשאנשים יוצאים לקניות בסופר אין להם קוד לבוש, הם לובשים מה שמרגיש נכון

אם לך יש בעיה עם זה זה משהו שאת צריכה לפתור עם עצמך
leonardo da vinciii^
יואו איזה פדחנית
^^^יותר מביך לדחוף את האף לחיים של אנשים שאת אפילו לא מכירה.
עד כדי כך משעמם לך ולכל שאר הממורמרים בתגובות שאתם מדברים על לבוש של נשים וחושבים שיש לכם זכות לקבוע לנו אותו?
תלמדו להתעסק בעניינים שלכם.
אף אחד לא ביקש מכם להסתכל על איך נשים ברחוב מתלבשות, תשמרו את העיניים אצלכם.
^ "תשמרו על העיניים שלכם"
חלאס עם ההתייפייפות הזאתי - ברגע שבן אדם שם פריט לבוש מסויים בידיעה שהוא מסתובב עם הפריט הזה בציבור לככווללםם ובידיעה שהוא מבין שזה מושך תשומת לב - מה שיקרה אחרי זה, הוא לא יכול להתלונן. נקודה.
לפני שאת יוצאת מהבית את יודעת מה את לובשת ואת שאת לובשת חשוף אז את יודעת מראש שזה יימשוך תשומת לב.
אם את בוחרת ללכת בציבור עם פריט לבוש מסויים ואת יודעת שהוא חשוף, את לא יכולה לבקש שלא יסתכלו. את הולכת ברחוב את לא הולכת בבית הפרטי שלך. אנשים יסתכלו לאן שהעין שלהן נמשכת וזו זכותם. באמת את עושה בדיחה ממה שאת אומרת. אולי פשוט תלכי עם בגדים חשופים ברחוב ושימי עליך שלט "נא לא להסתכל" וזהו? את יודעת שזה מושך את תשומת הלב אז בשביל מה? נו בחייאת על מי את עובדת - בטח לא עליי. כנראה שאת רוצה את תשומת הלב הזו, כנראה שאת אוהבת את המבטים ושאוהבים את המראה שלך ככה. נו דיי עם זה באמת. את לא היחידה ככה. זו הסיבה היחידה שאת תלכי ככה אין משהו אחר. באמת לא עליי
בעתיד בנות יילכו עם חוטיני
תמיד יהיו את האלה שילכו חשוף ואין מה לעשות עם זה.
אני מציע לכל מי שזה מפריע לו להתעלם מזה ולהתמקד ביחידות סגולה שעדיין מתלבשות צנוע.

יותר מזה אין מה לעשות כי זה לא יעלם פתאום
ולשאלה לא נראלי שיש עוד לאן לרדת
^^^תראי אין בעיה שיסתכלו על מה שנשים לובשות ברחוב, אבל יש מבט ויש מבט מגעיל ומפשט. ההבדל הוא עצום

אי אפשר לבקש שלא יסתכלו עלייך ברחוב, אבל אפשר לבקש שלא יפשיטו אותך עם העיניים, באמת שלא הבנת על מה מדובר
כמה עוד אפשר לרדת בואו אנשים לא יסתובבו ערומות
אל תבנה על זה
^^^^^^ ברור שאנשים ברחוב יסתכלו אחד על השני, אבל כאן אין קשר ללבוש.
דברים רבים יכולים למשוך את העין, זה לא חייב להיות לבוש חשוף.
וגם אם כן, אז סבבה, שיסתכלו לכמה שניות. אבל כאן זה צריך להיגמר. אין להם שום זכות להעיר ובטח שלא לעשות יותר מזה.
ומה זה "מה שיקרה אחרי זה, הוא לא יכול להתלונן" ? הוא חד משמעית יכול להתלונן.
אנשים צריכים ללמוד להתעסק בעניינים של עצמם והם עוד יותר צריכים ללמוד לשלוט בעצמם. אז גם אם ראיתם משהו שמשך לכם את העין, תמשיכו בחייכם כמו אנשים נורמליים. למה לפגוע בבן אדם שבסך הכל לבש מה שהוא אוהב?
והאמת שלא, אני לא רוצה את התשומת לב הזו. אנשים רנדומלים ברחוב ממש לא מעניינים אותי. אני מתלבשת בשביל עצמי, לפי מה שאני אוהבת וחושבת שמתאים לי.
וגם אם התלבשתי בצורה מסויימת- זה בשביל אנשים/מקומות מסוימים. ממש לא בשביל חיים בסרט שמסתובבים ברחובות וחושבים שהעולם סובב סביבם והלבוש הזה הוא בשביל להרשים אותם.
אין עוד הרבה לאן
מעניין מה שכתבתם
כבר אין לנשים קלאס, מתלבשות כדי להראות את הגוף
לא נראה לי שיש לאן להתדרדר.

אני רואה הרבה בנות שלובשות חזיה (תקראו לזה טופ או איך שאתם רוצים, אבל זה פשוט חזיה)
ומכנסיים קצרים שרואים את כל הישבן
זה פשוט לא מכובד לדעתי..
העיקר כולם מדברים על העצמה נשית והחפצה, אבל על הלבוש היום אף אחד לא מדבר.
עובדה שאישה שבוחרת להתלבש בצורה כזו היא מחפיצה את עצמה והיא כנראה לא רוצה שיכבדו אותה.
גם ראיתי פה שמישהי אמרה "מותר להסתכל אבל לא צריך להפשיט עם העיניים"
וואלה אין כבר מה להפשיט עם העיניים, הכל חשוף.

בכללי אני מאמינה שצריך להתלבש בצניעות לא מטעמי דת..
יש קוד לבוש בסיסי וברור שנועד לכבד את הסביבה ואת האדם עצמו.
ברור שמותר ללכת עם מכנסיים קצרים וחולצות קצרות, אבל לא לחשוף יותר מדי
ובואו נגיד שמה שהולך היום ברחובות לא מסתכם בחולצה קצרה ושורט,
אלא בלבוש שהיה מבייש חשפנית אפילו
שכל אחת תלבש מה שמתחשק לה .גוף שלה עניין שלה, ואם ללבוש חשוף ,זה נוח לה שתלבש ושתהנה עם זה .
מבעבר? אכן, וזה בהחלט מצער.
פעם, נשים לבשו בגדים צנועים יותר בהרבה.
נשים כיום הולכות עם תחתון וחתיכת נייר טואלט על החזה.

בעתיד ? אינני חושב שאפשר עוד להוריד בלבוש חשוף יותר, אך מי יודע, אולי זה אפשרי לצערי..
בהשוואה לפעם כן אבל לא נראלי יש לאן לרדת עוד כבק
ברור
מה אני יעשה אני מרגישה מכוערת אם אני לא לובשת חשוף עזבו אותי
בסוף ילכו ערומות גועל נפש
אנונימי
אסור ללכת לא צנוע
אנונימי
זה לא המקום שלכם להגיד מה מותר ומה אסור, ובטח שלא המקום שלכם להשפיל נשים בגלל שהן לבושות חשוף

או שאתם שומרים את זה בפנים או שאתם בוכים לגבי זה, סורי, sucks to suck
כן. ובעתיד מישהי שתלך עם תחתון תהיה ''שובניסטית'' ו''מחפיצה'' כי היא לא רוצה להראות את עצמה יותר מזה
לא חושבת שזה ירד עוד אבל זה נכון בשנות הולכות יותר ויותר חשוף
ספירות ^^^
בסדר תמשיכי להתלבש חשוף
אבל אל תופתעי אם ממשיכים "להפשיט אותך עם העיניים"
בעיה שלך

וחוץ מזה נשמה אין לך זכות להחליט בשביל אחרים אם מותר להם להביע את דעתם.
^^^^^^ בינתיים אתם אלה ש80% מהזמן מסתובבים בלי חולצה..
איזה מביכים אתם, כולם יודעים שיש לבוש חשוף שזה גועל נפש ובושה לצאת ככה מהבית

אף אחד לא מצפה שתלבשו בגדים ארוכים ברמות ותכסו את כל הגוף, אבל קצת קצת תשימו לב מה אתם לובשים זה לא מוריד להתלבש בטעם
אנונימית
שה לא אמור להיות
אכפת
לאף
אחד שכך
אחת
תעשה מה שבאלה תעצמו עיינים מבחינתי באמת זד**נו נעשה מה שבאלנו
אנונימית
מה אתם מאשימים אותנו כשזה מה שמוכרים בכל מקום אתם מצפים ממנו לא לקנות
^^ גם החנויות אשמות, אבל אני דווקא מוצאת בגדים יפים שלא חושפים יותר מדי... זה לא קשה.
אנונימית
רק שאני לא לא יקנה משהו שאני חושבת שהוא יפה רק כי הוא חשוף
יש מצב, וזה לא משנה. שכל אחת תלבש מה שבא לה. לא אמור להיות לך אכפת.
^^לא הבנתי
אנונימית
לא
כי המשיח כבר יבוא
אנונימי
ככל שעובר הזמן בנות מפסיקות להישלט על ידי אחרים ועושות מה שטוב להן, בין היתר מתחילות להתלבש חשוף על מנת לבטא את עצמן / סתם נוח להן ובמיוחד בחום כאן.
לא חושבת שיהיה לבוש חשוף יותר כי היום כבר יש הכל מהכל ולמזלנו יש יותר קבלת השונה ופחות שליטה של דתות ומיזוגניות.
אין צורך להשוות בין לבוש חשוף לבין עירום כי אלו שני דברים שונים לגמרי שהרבה אוהבים לעוות
הלבוש הוא חוקי, הוא לא עירום והוא בסדר גמור.
ישמצב, גם בנים הולכים חשוף
אין בזה שום בעיה להפך
התכוונתי שאם אני רואה בגד שאני אוהבת והוא חשוף אני אקנה אותו כי הוא יפה אני לא אוותר עליו כי הוא חשוף וכן יש לי גם גבול לכמה חשוף אני יכולה ללבוש ולכל אחת יש גבול משלה ולא צריך להגדיר אותו בשבילה ואני בתור אחת שלא מסוגלת ללבוש משהו שהוא לא חשוף כי אני מרגישה מכוערת ככה (כי אני ילדה עם בעיות) מרגישה חשופה מידיי לעולם עם ביקיני וישר נכנסת למים כי מרגישה שמסתכלים עלי (בלי קשר אני לדימוי עצמי אני אוהבת את הגוף שלי) אז זה הגבול שלי וזה בסדר יאלה
תקשיב אל תשפוט את כל הבנות ישר כי נגיד אני ואני בטוחה שיש עוד בנות כמוני לא יוצאת עם חשוף (אם חולצת בטן שבקושי רואים את הבטן נחשב חשוף אז העולם השתגע)
ובקיצוראני אישית לא לובשת חשוף ודברים שנראים כמו תחתון וחזייה אבל יש בנות כאלה ולדעתי שכל אחת תלבש מה שטוב לה
אנונימית
וואי מי שבעד לבוש חשוף עבר שטיפת מח רצינית.
לא אומרת להתלבש כמו חרדית, אבל אף אחד לא רוצה לראות לכם תתחת בנות.
כן? יום אחד עוד נלך ערומות. ברצינות
זה מה שהולך היום אז מה יהיה מחר?^
אנונימי
כבר אין לאן לרדת חוץ מביקיני ברחוב
לא יודעת וזה לא משנה שילבשו מה שבא להן
אישה שלא מתלבשת חשוף זה אישה שמכבדת את עצמה ואת הכבוד שלה חד וחלק דבר שני אם אישה לובשת חשוף היא לא יכולה לצפות שלא ינעצו בה מבטים גם אם זה לא בסדר בעיה שלה שיצאה ככה במקום לשמור על עצמה דבר שלישי רוב הבנות שלובשות חשוף לא עושות את זה לעצמם אלא להוציא עיינים לגברים
אנונימי
שכל אחד ילך איך שנוח לו.

לא צריך להקצין ולהגיד "אבל אם בא לי ללכת בעירום"....

במסגרת החוק מותר להתלבש חשוף.

בדיוק כמו שבמסגרת הנורמות החברתיות לא יתנו לך להכנס למסעדה מכובדת בלי חליפה.

יש חוקים.
יש נורמות.

לפעמים הם משתלבים ולפעמים לא.

כל עוד במסגרת החוק ניתן, כך נפעל.
נכון להיום אנחנו חיים במדינה יהודית ודמוקרטית. לא איסלאמיסטית וחשוכה, שבה נשים וגברים יכולים ללכת איך שבא להם כל עוד אינם פוגעים באנשים סביבם.
מי שלא נוח לו, שיסתכל הצידה כמו שחרדים עושים.
אדם צריך לכבד את האנשים ואת המקום.
לכן הגעה לבני ברק וחשיפת חזה ומעשים פרובוקטיביים בסגנון זה גועל נפש לא פחות ממעשים אחרים, אך מצד שני הדתיים החרדים צריכים להבין שזו אשמתם שהם כופים לעיתים חוקים על חילונים.

לכן המסקנה הסופית היא - חיו ותנו לחיות.
לא


ומה הקשר לימודים ושיעורי בית
כן, אגב אתמול ישבה מולי ברכבת בחורה עם ג'ינס ממש כמו תחתון, אני לא מגזים!!! חוץ מהחר*ץ ראו לה את כל הרגל והיא גם ישבה ברגליים מפושקות
אנונימי
@stan mishehi

לא כי מאיפה לך איך אני מתלבשת אין לי אוויר
אני מתלבשת צנוע ביומיום אבל אם בא לי להתלבש חשוף אז זכותי לעשות זאת מבלי שיטרידו אותי

אני לא מחליטה בשביל אף אחד, אמרתי שזה לא המקום שלכם להשפיל נשים בגלל הלבוש שלהן, ואם את רואה משהו לא תקין בזה אז זאת בעיה שלך שרק את צריכה לפתור
כמו שבברלין אפשר להיות בלי חזיות בבריכה יהיה ברחוב עוד כמה זמן
ספירות ^^
אה אז אני גם אמורה להתעניין במלתחה שלך עכשיו? הנחתי שאת מתלבשת חשוף כי את כל כך תומכת ברעיון..
ודווקא נראה שלך יש בעיות, אם לדעתך זה בסדר שבנות מסתובבות עם מכנס שחושף את כל הישבן
ו"טופ" חושפני שחושף את כל החזה.
את חושבת שזה מכובד להתלבש ככה?
מכבד את הלובשת ואת הסביבה?
אגב, ללבוש חשוף אין סגולות קירור כלשהן..
אני אישית לובשת חולצות קצרות (עד המרפק)
וחצאיות עד הברך
ולא חם לי יותר מכל הבנות שמתלבשות חשוף
לדעתי יקרה ההפך
לדעתי יגיע מצב שלא נלך עם בגדים בכלל
אנונימית
^ כל עוד מוכרים בחנויות טופים קצרים ושורטים מה הבעיה?? זה לא מחוץ לחוק, זה לא שזה עניינכם שכל אחד יעשה מה שבאלו.
זה כמו שמישהו מוריד חולצה כי חם לו נכון? לי אישית זה לא מפריע כי זה החלטה שלו וזה לא מחוץ לחוק.
זה מאוד לא לגיטימי שאנשים כבר נכנסים ללבוש של בנות ובאוטובוסים וברחובות אומרים להם שהטופ קצר מידי או המכנס, מישהו שהוא אפילו לא ההורים שלהם או חברים .
אנשים שחושבים שמותר להם להעיר.
וזה לא אמור להיות אכפת
לך ושתגידי לכבד. מןכרים בגדים כאלה, אני אוהבת, קונה , לובשת . מי שלא טוב לו שיעצום עיינים
לי הכי חשוב להיות כוסית❤
וואלה כן יום ראשון ללימודים ובאתי עם תחתוני תחרה וחזיה תואמת
ישימו מדבקות אל המקומות....
ברצינות -אני אישית מעדיף יותר צנוע אבל כל אחת איך שבא לה ואני מכבד,אחרי הכל הרחוב של כולם,אבל לדעתי אם הולכים במקומות שיודעים שיש שם דתיים/חרדים וכו' נראלי כדאי לכבד כדי שנייה בשלום,תחשבו על זה...
מה קשור נוח לא הבנתי
למה למי כיף לראות בת חצי ערומה ברחוב? שתלך בבית שלה ככה
לא מדברת על שורטים חולצות בטן וזה
מדברת על הבנות ששמות שורט שמחסה בקושי תתחת שלה וחולצה שמראה את כל החזה שלה
זה לא קשור לנוח זה כבר פשוט מביך ועצוב.
בנות כאלו רק מראות מה עובר בדור שלנו
ואם יש לה ביטחון כזה אז מה הבעיה להשים שורט שמחסה תתחת וחולצה נורמלית? דיי לדבר שטויות
זה נורא. זה כמו לצאת ערום ברחוב ולהגיד: אני אתלבש איך שבאלי אתה לא תקבע לי.
איזה מין בעל היה רוצה אישה כזאת?
איזה ילד היה רוצה לחשוב שאמא שלו ממש ז*** אני יודע שהקצנתי אבל זה רק להדגמה.
זה מזעזע פשוט.
את לא אמורה להתעניין במלתחה שלי אבל את מוזמנת

אמרתי את שלי ופה זה נגמר
ברור. איך הן יהיו זונות כמו שהן רוצות אחרת?
הבנות פה חושבות ששואל השאלה התכוון לזה במובן הטוב ובונה על זהבין היתר חוץ מזה שזה "מעלה להם את הביטחון" כי הן חייבות להיראות "כוסיות" ולהתחרות עם בנות אחרות ולפעמים גם זה מכסה על הפנים שאולי מורידות להן את הביטחון,שיחשבו מה שהן רוצות זה הדבר הכי זול ומוריך ערך בעיניי ולא כאלה שמתלבשות חשוף ממש בקטנה אלא אלו שעושות את זה באופן קבוע ופשוט מתות על הצומי שהן מקבלות מזה.
הן לא מבינות שאותן הבנות כאלה נתפסות רק כאובייקט מיני בעיני בנים וזה מעיד המון על אותה הבחורה. אבל זה לא משנה בנות זה עם שתמיד חושב שיודע הכל.
ולשאלה,הגענו למצב עצוב שכבר בקושי יש מה להוריד,וגם בדור שלנו זה נהיה יותר מקובל שבנות שוכבות עם כל העולן ומוכרות את הגוף שלהן בתמונות אז כנראה שלא רחוק היום בנות יסתובבו עם איזה בד/עלה/משהו שמכסה בצורה הכי מינימלית את האיברי מין שלהן
אנונימי
כן
עכשיו מנרמלים את הקטע שכל אחד יכול ללכת איך שהוא רוצה כמה שהוא רוצה,וכל זה לאיזו מטרה?כדי שבסוף כל אחד יוכל ללכת עם תחתונים ברחוב,זו האידיאולוגיה,פשוטו כמשמעו כל אחד יוכל להתלבש איך שהוא רוצה הרי ''זה לא פוגע באף אחד'',וממילא יש כאלה שהולכות ברחוב עם מכנסיים שיותר קצרים מבוקסר של גבר,אז למה זה נורמלי?כי מרגילים את התודעה שלנו לאט לאט ליותר קצר ויותר קצר עד שנאבד צלם אנוש וכבוד בסיסי וזה ייראה לכולם נורמלי,ומי שזה לא נורמלי לו הוא אדם חשוך ומיושן.
ככל שהזמן יעבור יתחילו ללבוש יותר חשוף,ככה זה כשמקדשים תרבות שאין בה כלום,המין וההפקרות מתחזקים אותה.
מי שחושב שזה לא יקרה טועה,זה היה ככה אלפי שנים,התרבות מידרדרת ומידרדרת,אחרי כמה זמן בדרך כלל יש שינוי תודעה דרמטי או איזה תרבות חדשה(בדרך כלל דתית או פוליטית שמרנית) שמחלחלת למדינה ומחזירה אותה למצב שבו החברה מתמקדת יותר במוסר או ברעיון כלשהו ופחות במין
הקטע שעכשיו עם תנועת ההחלנה ההמונית הדרך היחידה שאני רואה תודעה של מוסר,ערכים והדת מחלחלים לחברה זה רק דרך ביאת משיח ותודעת משיח שתתפשט בחברה ותתקן אותה.
החול ירפא את הקודש והקודש את החול.
הישן יתחדש והחדש יתקדש.
דור עצוב של זונות,חלק מהן גם חושב שהן מוציאות לגברים את העיניים וחושבות שזה עושה אותן עם ערך גבוה יותר/קשות להשגה ולא מבינות איך בנים מדברים על אותן בנות
אנונימי
כי פעם היה הרבה יותר קר מהיום
התחממות גלובלית
לפני 10 שנה יכולתי ללכת עם ג'ינס ארוך בספטמבר עכשיו גם עם ג'ינס קצר יותר מדי חם
^את באמת מאמינה לזה כשאת אומרת את זה?
עוד יעלו עם ביקיני לאוטובוסים ואחר כך יגידו שמותר להן להתלבש איך שבא להן ולא מבינות למה לא מעלים אותן לאוטובוסים כי מותר להתלבש איך שבא להן ואין גבול וגם אם הם יבואו ערומות לגמרי "שגברים יסיטו את המבט אם זה ככ מפריע להם" כי מה זה החוסר שוויון הזה שהן לא יכולות ללכת כמעט ערומות לגמרי ברחוב.
דור מעפן ואני לא מדבר על אלו שסתם שלובשות חשוף בקטנה או קצר אלא שמתלבשות חשוך קבוע וחושבות שבנות כעמט ערומות לגמרי זה הנורמה,וכל מינוס שאני אקבל זה בת חסרת ביטחון שלא יכולה לצאת מהבית בלי שכל העולם לא יבהה לה באיברי מין
^^^^תסבירי לי בבקשה למה מלא בנות נמצאות במצב שאם הן לא מראות את הבטן הן לא יוצאות מהבית,לא משנה חורף קיץ סתיו אביב בשבילן
וזה המקרה הכי רך
וואיי אני אוהבת כמעט את כל מי שהגיב בשאלה הזאת, אתן נשים חזקות ומהממות אחת אחת!
אני כל כך שמחה שאתן חוסמות אנשים אטומים שמנסים לקבוע לכן לגבי תפיסה ישנה שמתה ממזמן.

לשאלה:

אנשים, מי שהוא חבר כנסת או ממשפחת מלוכה, יש לו קוד לבוש, בשל המקצוע או המשפחה שממנה הוא בא, שהיא בעצם עולמית.. והיא סמל, ולא משהו אישי.. בעצם אין להם כל כך בחירה חופשית. לעומת זאת תדעו להפריד בין אנשים כאלה לאנשים רגילים, שיש להם זכות ובחירה חופשית אשר ניתנה מאלוהים מזמן הלידה, ויש להם זכות להחליט ולבחור לבד את ארון הבגדים שלהם.. יש לכם בעיה עם הלבוש שימו משקפי שמש, תקשרו בנדנה לעיניים, תשרפו את העיינית שלכם, תקעו את הראש בחול כמו יען לא יודעת מה.. זאת בעיה שלכם.
גברים היום הולכים גם בלי חולצה ברחוב אבל אישה שהולכת עם ביקיני זה לא בסדר.. ברור...
אחים שלי מסתובבים בבית בבוקסר בלי כלום עליהם.. אוייש תעשו לי טובה, גברים לא יותר צנועים מבחורות, וזה ב-ס-ד-ר !
שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה, זאת מדינה דמוקרטית, אין לכם זכות להתערב בעניינים שלהם.
^^^רק אוסיף על הדברים שלך ואתקן שבדרך כלל נשים פחות סובלות מחום מאשר גברים בגלל עניינים במטבוליזם,אז אדרבא
^^אם אני יוצא עם תחתוני משולש לרחוב את תחשבי שזה לגיטימי לגמרי ותשימי פשוט בנדנה על העיניים או תסיטי מבט?
כמה מגיבות
אין לי בעיה.. לך איך שאתה רוצה, אפילו עם תחתון שקוף
^
בנים מתרצים את זה שהם עם בגדים חשופים גם
כתבתי לjudea
^^^כן בדוק
רק האישה הראשונה שאני אעבור לידה תחשיב את זה כהטרדה גם אם לא ירקתי לכיוון שלה,בסך הכל מספיק ש''התלבשתי איך שבא לי''
^^^גברים הולכים עם חזיות ומכנסיים יותר קצרים מבוקסר?
איכס אני קוראת את כל התגובות פה ואני פשוט נגעלת מהאנשים כאן שכל אחת תלבש מה שבאלה ואף אחד לא יגיד אחרת אם באלי ללכת עם תחתון וחזיה אני יעשה את זה מי אתם בכלל שתגידו לי משהו על הבגדים לא נוח לכם עם זה אל תסתכלו חתיחת אנשים מגעילים
בנות זולות לובשות מה שקובעים להן. זאת האמת
אנונימי
judea
"חם להם יותר"
זה היה תירוץ
ומה שונה מבן בלי חולצה ומכנס קצר לבת עם מכנס קצר וחזיה?
שניהם מסתירים רק את מה שצריך
יום יבוא ולשים חזיה יהיה צנוע. בנות פשוט ילכו חשובות חזה וישימו תחתונים
עצוב שאין אפילו בן אחד חכם באתר הזה שלא מחליט על בנות
אנונימית
ברו חושבות שבנים מסתובבים במשרדים בקניונים ובמקומות סגורים בלי חולצה,צודקות אנחנו גם הולכים עם שורט תחת או משהו מינימלי שמסתיר רק את האיבר מין די אתם מביכות..שמח שמבקרים גם בקיצוניות בנות שמתלבשות ככה ושעוד יש שפויים שלא מנרמלים בנות להבליט את האיברי מים שלהן
אנונימי
אה וכל מי שאומר שבנות שמתלבשות הן זונ|ת אתן מבינים שאתם קראתם לכמעט כל הבנות בעולם זונ|ת זה אומר שקראת לי ז|נה וזה אומר שאולי קראתם לבנות מהסטיפס זונ|ת וזה למה כי אנחנו מתלבשות חשוף תגידו לי אתם נורמליים באיזה זכות אתם אומרים את זה זה פשוט תת רמה בקטע אחר למה שאנשים יגידו לי להתלבש צנוע או בכללי להתלבש אחרת כי לא נעים להם להסתכל או כי אני נראת כמו ז|נה אתם מעליבים אותנו בלי שום בעיה וזה פשוט מגעיל תתבישו לכם כולכם
קראנו לא לכאלה שהולכות עם חשוף בקטנה כאלה שהולכות עם חשוף שרואים שזה חשוף וקבוע לכל מקום,זה בנות זולות שגם שיש להן חבר חייבות שיראו להן את הציצי והתחת מחוסר ביטחון או משהו,לכו למצוא בגדים לא כולם צריכים לראות אתכן ערומות ועזבו דתיים וכאלה שמספיק להם מבט אחד בזה והרסתם להם גם אנשים כמונו חילונים
אנונימי
אתם מקדישים מהזמן שלכם לרשום בזמן
שהמשתמש הורחק לצמיתות חחח אני מת!
אזעקת 304

זה נכון מה שאתה אומר ונראה לי שבעתיד ימצאו עוד דרכים להוריד בגדים הhoes האלה
אנונימי
^^תודה רבה שיש פה בחוקה שמסכימה
minsnri
דווקא הפוך
כשאני מתלבשת בצורה שמחמיאה לי(והיא דווקא לא כ"כ חשופה) אני הרבה יותר שמחה ונחמדה
כשאני לא נראית טוב אני ממורמרת ולא נחמדה ועצובה
בעיקר כשמישהי שלבושה בצניעות ליד מישהי שלבושה בחושפניות תרגיש עוד יותר גרוע מאשר ליד מישהי שלבושה בצניעות כמוה
את זה^ חוויתי את זה וגם חברות שלי
בנות שהולכות חשוף תמיד יסתכלו עליהן,
אבל זה לא אמור להפריע לכן איך נשים אחרות מתלבשות, כל אחת תלבש מה שבא לה, אני לא חושבת שצריך לעשות קוד לבוש, הייתי שמחה לשים לעצמי את הגבולות, ולא שאיזה אדם זר יגיד שאסור לי ללכת לידו
העתיד זה לא משהו שאפשר לענות עליו בדיוק
דבר שני אתם לא חושבים שזה די טוב שהיום נשים יכולות ללבוש מה שהן רוצות עזבו רק נשים גם גברים יכולים ללבוש מה שהם רוצים לא להתבייש בזה לנשים היה אסור להתלבש במכנסיים אפילו והיום הן ילבשו מה שהן רוצות ההיסטוריה השתנתה וככה גם התרבות ואתם חייבים להתקדם עם כולם ככה כי בסוף אתם נשארים מאחור
^^^^וזה בדיוק אומר שאין לכן ביטחון בלי ללכת חצי ערומות וזה פשוט עצוב
אנונימי
לא קשור לחשוף או צנוע אלא צבע שלא מחמיא הוא גזרה שלא מתאימה לצורת גוף או יום שיער או עור לא טוב
יד כאלה שמרגישות יותר טוב ללכת חצי ערומות וגם אני ככה לפעמים(לא חצי ערומה אבל כן גופייה או חולצת בטן אבל אין לי ממש ציצי אז זה לא נראה חשוף כמו שזה היה נראה אם היה לי ציצי)
אני מרגישה הרבה פחות טוב כשאני לא נראית טוב ובעיקר אם לידי יש בנות שנראות יותר טוב נגיד אני אהיה יותר שמחה להיות ליד בנות שנראות פחות טוב ממני או לפחות לא יותר
גם גברים פעם לבשו חליפות ארוכות ומחויטות ונורא לא נוחות גם בקיץ. אז נכון האופנה משתנה כי כל אחד רוצה ללבוש מה שבא לו ומה שנוח לו לא מה שאחרים חושבים שהוא צריך ללבוש
לא נמאס לכם כבר להשוות *פיזית* בין נשים לגברים?
בנות זה עם מסוג א
ובנים זה עם מסוג ב
לעולם לא נהיה שווים
אנחנו מינים שונים לגמרי
לעולם לא יהיה בנינו שוויון כי מדעית ותאורטית זה לא יקרה.
אנשים מדברים על שוויון שוויון (לא מדברת על שוויון זכויות אלא בכללי שוויון בתפיסת התנהגות וחיצוניות) ואתם לא מבינים שגם בשנת 3000 לא יהיה שוויון כי אין מקום להשוואה. זה כמו שתעשו השוואה בין אש למים או בין קור לחום. אין קקששרר. ולא יהיה קשר. כי אנחנו שונים וצריך להבין את זה כבר במקום רק לחפש בכוח לעשות שוויון.
בנות בלוגיקה שלהן מתלבשות יותר צנוע כי האיברים שלנו שונים ויותר בולטים

יש חשוף - ויש חשוף.
אז נכון, לכל בן אדם מגיע וניתנת לו הזכות ללבוש כל פריט לבוש שייבחר. אבל יש גבול. יש גבול. ובימינו הבעיה היא שאין גבול. והנקודה שלי היא בגבולות שאנשים כבר יותר מדי מרשים לעצמם לעבור אותן.
ללכת עירומה בכותל?!
ללכת במקומות מכובדים בחזייה ומכנסדפוק אותי?
מה נהייה מאיתנו - זה ישראל או בית בושת?
אנחנו אותו הדבר בערך
שנינו צריכים אוכל
שנינו צריכים מים
שנינו צריכים בית
הדבר היחיד ששונה זה מה שיש למטה ולמעלה ואולי טיפה יכולת פיזית
זה לא אש מים אנחנו לא הפכים
^הדבר היחידי שמשותף בינינו זה הזן - אנחנו מאותו זן אבל לא אותו מין.
אם הייתי פותחת לך כאן שיעורי ביולוגיה - את לא מסוגלת לתאר כמה שוני יש בנו שהוא משפיע גם על תפיסת התנהגות.
בין אם זה הורמונים, בין אם זה באיברי המין (שבגללם יש שוני בלבוש שצריך להבדיל), בין אם זה בהתפתחות, בין אם זה בתפיסת התנהגות (לבנים יש תפיסת התנהגות שונה לחלוטין מבנות), בין אם זה בהכל
אנחנו לא אותו דבר - וכן אנחנו הפכים
^^אם אנחנו אותו דבר גם בלבוש אז אל תלבשי מכנסיים באורך של בוקסר וחולצות בטן אם ככה
נודה לך
אחנו ממש לא שני מינים שונים לגמרי
אנחנו לא נגיד חתול וכריש שצריכים דברים אחרים
שנינו אוכלים את אותו אוכל
שנינו לומדים
כמעט אותו הדבר
הדבר היחיד ששונה זה הגוף
יש המון קשר בין בנים לבנות
זה לא אש ומים שזה הפכים
כאילו בני אדם שולטים בעולם
אנחנו אותו חיה , רק גוף שונה
אנונימית
ללכת למקומות מכובדים בחזיה זה באמת לא מכבד
אבל ללכת עם חולצת בטן ברחוב זה לא כזה גרוע
באמת יש בנות שהגזימו עם המחשוף (כאילו ראיתי מישהי בבקיני ברחוב)
אבל מכנסיים קצרים וחולצת בטן זה לא רע
אנונימית
מביך הבנים שמסכימים איתו ועוד יותר מביך הבנות שמסכימות איתו תגידו בנים מישהו העיר לכם על שאתם מורידים חולצה כשבא לכם? כי אם אנחנו נסתובב עם חולצה קצרה אתם תעירו לנו שאנחנו ערומות וצריכות להתלבש
כשאתם הולכים עם מכנס ממש קצר מישהו מעיר לכם? עוד פעם לא אבל לבנות זה בסדר להעיר כי אנחנו יכולות "לפתות" אתכם
בקיצור
גברים אנחנו נלבש מה שבא לנו תתמודדו אנחנו לא שמות עליכם
^^לא יודע על מה את מדברת
נשים הולכות עם מכנסיים בגודל של בוקסר,גברים לא

ו''אנחנו לא שמות עליכם'' פחות עובד בנושא כשדי ברור שזה לרוב כדי לקבל תשומת לב
^דבר ראשון אני מכירה וראיתי הרבה גברים שהלכו עם מכנסיים מאוד קצרים וגם ידידים שלי ראו
והשני אולי יש כמה ששמות את זה בשביל צומת לב אבל תאמין לי שהרוב שמות את זה בשביל עצמן אני אוהבת לראות את עצמי בביקיני או חולצה חושפת ולא רוצה לכסות את עצמי ואני עושה את זה כי אני חושבת שאני נראית טוב עם זה אז זה ממש לא נכון
לא יודעת
בכל מקרה לא רואה בזה בעיה
אנונימית
אמאלה אשכרה הגעתם למצב להשוות בין גוף זכר לנקבה
זה גוף שונה חמודים ממש אבל
זה שגבר מוריד חולצה לא אומר שזה כמו שבת תוריד חולצה
למה לבן יש חזה? לא
תפסיקו להיות מביכים דיי כבר
^
שבת לובשת חזיה ומכנס קצר זה כמו שגבר בלי חולצה ומכנס קצר
מסתירים רק את מה שצריך
יש הבדל חמודה בין גבר לבת^
^
כמובן שיש
אבל זה אותו הדבר הלבוש הזה
שניהם מסתירים רק את מה שצריך להסתיר
אותו הדבר
אבל כשבת לובשת את זה ישר חושבים שהיא זו או שרמוט
כשגבר לובש מכנס קצר וחולצה זה הבדל גדול
גבר לא יראה תתחת שלו או תחזה שלו
ואם האיבר שלו בולט זה לא שהוא שולט על זה כן? זה טבעי אצלהם
גם זה טבעי אצלנו?
כאילו ישבן בולט בטייץ?
^^ מצחיק אותי שאת מצדיקה את זה נכון אי אפשר להשוות אבל אם אני מכסה את הזה שלי כלוצר את האיזורים הפרטיים אין שום בעיה בזה
את אמרת שבן ובת זה אותו דבר ^
וזה ממש לא אותו דבר אז דיי
גברים גם מתלבשים חשוף פשוט אצלם אין מה לראות. נגיד הגופית הגזורות האלה שרואים להם את כל הפטמות
מפריע לכם גם אם ילדה(שטוחה) תלבש דברים חשופים(לא ילדה בת 6 ילדה בת 12 נגיד פשוט שטוחה)?
^לגמרי, ואין מה להשוות בנים לבנות. הרבה מאוד בנות לצערי חושפות כמעט הכל, ובנים לא חושפים את הב*צים שלהם ולא הולכים במכנסיים כל כך קצרים.
אנונימי
כן עוד 2 שנים ילכו ערומות
נכון^
"יצר לב האדם רע מנעוריו" הגענו למצב שקשה עד בלתי אפשרי לתקן בעצמינו!! אנשים הולכים אחרי האשלייה של האחיזת עיניים, של הנגלה לעיניים ולא מבינים. (יותר נכון הקול השלילי של המלאך חבלה "יצר רע") גורם להם לא להבין את זה, : = שבסוף כל הנגלה לעיניים כל המציאות העולם החומר זה משתנה, זה בא והולך בהתאם לתנועת הזמן כי יש זמן. אבל יש גם את האני האמיתי שבפנים. שזה עם החיים השכל והרגשות יש נשמה שזה לא החומר של המציאות של העולם ,זה לא נגלה לעיניים, זה רוחני, זה מופשט, ללא גבול של זמן. זה ללא התחלה וללא סוף זה אין סוף, זה חלק ממציאות הבורא שבסוף החיים בעולם הזה. ומשלמים על הכל לטוב ולרע והכל תלוי בזכות בחירה, כן כולם חוטאים ועושים מעשים רעים. כולם בוחרים ברע בקול השלילי של המלאך חבלה שיש לנו במחשבות "יצר רע" מלשון ליצור רע. על ידי זה שהוא בא לנו במחשבות ומנסה לשכנע אותנו הבני אדם ללכת בדרך של חטאים ומעשים רעים!!! ולא אני לא מלאך, לא צדיק, לא דתי,אני בן אדם יהודי ויש לי חסרונות כמו כולם. ובאנו לעבוד על זה לא סתם זה קשה ולוקח את כל החיים זה סימן שזה התכלית האמיתית!!!
ולהמשך בנוגע לנושא של שואל/ת השאלה כן אם נחשוב על זה על הנקודת התחלה של ההטרדות מה שהביא אותנו ליותר מהטרדות היום והמבין יבין = זה בחורה קלת דעת שבתוך תוכה בעומק של השורש של האני האמיתי שלה בפנים היא ידעה שעובר חשוף ועובר לא צנוע בהגזמה גורם ליצר של הגבר (הקול השלילי של השדון שבמחשבות שיש אותו גם לנשים לכל הבני אדם) להשתולל ולגרום לגבר להתפטות ולהתגרות ולמי שיש אומץ גם להטריד ולגעת!!!
לכל אלה שהזדעזעו מהתשובות אני רוצה להגיד שרובנו לא אמרנו בקטע רע, רק ציינו עובדות בשטח. אני אמרתי שעוד כמה שנים לשים חזיה ייחשב צנוע אבל זה לא אומר בקטע רע, כי כשזה יקרה, גם אני אשים רק חזיה או בכלל בלי חזיה. חלק באמת התעצבנו על זה אבל רובנו, או לפחות אני, לא אומרת שזה דבר רע. טוב?