4 תשובות
שאץ מתאימה גבוהה לקצונה
זה ציון שמשתנה (צו ראשון, אחרי טירונות, ועוד שלב בצבא שאני לא זוכר) גם אני קיבלתי את זה בצו ראשון ובזמן של הצו ראשון הייתי ביישן והיה לי קשה לתקשר עם אנשים והיססתי בתשובות שלי למראיינת, זה יותר מתקשר גם לדפ"ר שלך, פרופיל, מצב משפחתי וכולי (הם אומרים שהם הוציאו את הקב"א שהיה בעבר, שמדד את הרמת חיים שלך אבל בתכלס אני מאמין שזה לא יצא לגמרי וזה משתקף בציון התאמה לקצונה)
זה אומר שכנראה תוכלי לצאת קצונה זה הולך גם לפי דפר
שיש לך התאמה גבוהה לקצונה
באותו הנושא: