11 תשובות
אני לא דתייה והייתי יוצאת איתו
לא דתיה אבל כן
אם הייתי בת אז כן
אמג
אם לא הייתי בזוגיות עם אבא קריר, אז אני מאמינה שכן
אנונימית
אוו^^
כן
אנונימית
לא דתייה אבל כן
סורי
ממש לא
לא אין לו אופי
אנונימית
הוא בן אדם מתוק ומושלם חדמשמעית כן
אני דתייה וחד משמעית הייתי יוצאת איתו או עם בן אדם דומה לו