5 תשובות
היי, אני במצב שלך וגם לי אין חברים אשמח שנדבר רוצה?
אנע בול כמוך. כלומר יש לי חברים שאני יוצא איתם באיזה פעם בשבועיים אבל לא יותר.
תכלס, אין לי כוח לאנשים ומצד שני חייב אותם פעם ב-.
אני מספיק מתוסבך עם עצמי.
אם את רוצה באמת באמת אז תניעי עניינים עם האלה מהעבודה מבלי לחשוש מזה פשוט תגידי ותעשי מה שאת חושבת שיצליח לך
תכלס, אין לי כוח לאנשים ומצד שני חייב אותם פעם ב-.
אני מספיק מתוסבך עם עצמי.
אם את רוצה באמת באמת אז תניעי עניינים עם האלה מהעבודה מבלי לחשוש מזה פשוט תגידי ותעשי מה שאת חושבת שיצליח לך
אני בדיוק כמוך לרגע חשבתי שאני כתבתי את השאלה! בת כמה את?
אנונימית
אם את רוצה לדבר ולפרוק את יכולה לדבר איתי
אני גם כזה^
באותו הנושא: