10 תשובות
שואל השאלה:
לא
אנונימית
אני בת ושומעת תרגעי
שואל השאלה:
לך תמות אז מה אתה עושה פה
אנונימית
לא אני
את ליטרלי אמרת לו תמות כי הוא לא מעריץ של לנה
שואל השאלה:
בסדר גם הביו שלך נראה לי מוזר קינמונית
אנונימית
לא חחח זה הכל ציניות בביו
שואל השאלה:
אם ככה את מפרשת את זה אז בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
אין כולכם פה כאלה מסכנים בוכים מהכל אני צורחת
אנונימית
איזה בוכה מה יש לך
זה רק נראה לע מוזר שכתבת לו תמות כי הוא כתב שהוא לא מעריץ
אגב אני מעריצה אבל זה נראה מוזר