7 תשובות
תנסה להצחיק אותה קצת להסתפר יפה אוליי
אם לא תעשה צעד, זה בחיים לא יקרה. רק קח בחשבון שאם אתם ידידים טובים, אחרי שתצהיר זה לא יחזור. לטוב או לרע. ופה זה ההימור שלך, בהצלחה.
קודם תלמד לכתוב בצורה תקינה
שואל השאלה:
אנחנו בני 14
אנונימי
היי בייבי גירל רוצה להיות חברתי?
גם אני אותו דבר אז החלטתי לוותר
עדיף להתחיל עם מישהי שאתה לא מכיר
בני כמה?