12 תשובות
אממ זה מה שאני עשיתי הרגע
כדי להגיד מזל טוב לילד מה אסור לי ? לא נראה לי שזה כזה חצוף כי אז הקבוצה תינטש (זאת קבוצה שלי עוד מכיתה ו ..) וגם כאילו אם לא חופרים אז למה לא
כדי להגיד מזל טוב לילד מה אסור לי ? לא נראה לי שזה כזה חצוף כי אז הקבוצה תינטש (זאת קבוצה שלי עוד מכיתה ו ..) וגם כאילו אם לא חופרים אז למה לא
אם המחנך זורם אז לא, אם היה לו בעיה הוא לא היה שולח איתם הודעות
^^להגיד מזל טוב אפשר כי זה חיוני אבל את יכולה גם לרשום לפרטי לאותו הילד..
רשמתי ^
זה סתם נחמד שהכיתה של הפעם שלו תגיד לו מזל טוב ..
תלוי אם זה מזל טוב זה מבורך אבל אין מה לכתוב הודעות אחרות בשבת
כן
מאוד חצוף לילדים אין גבולות היום
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^סושי סיני חמוד -
אם זה רק הילדים אין בעיה. אבל אם זה עם המחנך זה כבר משהו אחר.
זה חצוף בעיניי כי יש אנשים שנחים או שומרים וזה לא יפה
^^^^^^סושי סיני חמוד -
אם זה רק הילדים אין בעיה. אבל אם זה עם המחנך זה כבר משהו אחר.
זה חצוף בעיניי כי יש אנשים שנחים או שומרים וזה לא יפה
אנונימית
עם המחנך ^ למחנכת לשעבר שלי לא הייתה בעיה ואני כתבתי את זה ב9:00 הודעה אחת לא מזיקה לאף אחד בעיניי
שואל השאלה:
זה לא עניין או קשור למזיק לא מזיק, זה עניין של כבוד.
אצלינו אנחנו רגילים שיום שבת זה יום מנוחה, יום שמתנתקים לרגע בכל מה שקשור ללימודים ולכיתה. אנשים אוהבים שקט, חלק אפילו שומרים את השבת - פשוט לא מתאים זה הכל. חוץ מזה, כלום לא דחוף - אם היו כותבים את אותה הודעה במוצאי שבת כלום לא היה משתנה
זה לא עניין או קשור למזיק לא מזיק, זה עניין של כבוד.
אצלינו אנחנו רגילים שיום שבת זה יום מנוחה, יום שמתנתקים לרגע בכל מה שקשור ללימודים ולכיתה. אנשים אוהבים שקט, חלק אפילו שומרים את השבת - פשוט לא מתאים זה הכל. חוץ מזה, כלום לא דחוף - אם היו כותבים את אותה הודעה במוצאי שבת כלום לא היה משתנה
אנונימית
באותו הנושא: