2 תשובות
שואל השאלה:
אה אז אם אני גרה בקומה ראשונה אני חייבת לעלות לאמצע המדרגות ?
אה אז אם אני גרה בקומה ראשונה אני חייבת לעלות לאמצע המדרגות ?
אנונימית
לא מספיק, לימדו שבמצב של מבנה כזה יש לעלות לקומה שנייה ותמיד להשתדל להיות במרכז המבנה כלומר עדיף שתהיי באמצע המדרגות בין קומה שנייה ושלישית
באותו הנושא: