31 תשובות
למה שאני אעשה פרצוף נגעל לסתם ילדה ברחוב
מי עושה את זה? אם מישהו עשה לך הוא סתם דפוק
אולי יש לה ריח רע
אנונימי
מניסיון, יש גם לא מעט בנות שעושות את זה.
בין אם זה בגלל איך שאותה ילדה נראית, מתנהגת, נשמעת וכו.. זה כל כך מגעיל ולא מכבד, מוריד ביטחון ברמות ובדרך כלל אין באמת סיבה מוצדקת לזה ולפעמים זה גם יוצא בלי באמת שליטה.
נכון אבל אולי זה נוראי שאי אפשר לנשום
אנונימי
בן עשה לך את זה = כל הבנים עושים את זה
שואל השאלה:
מצחיק לא הייתי קרובה מספיק בשביל זה❤
אנונימית
אז מה את רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה זה מעניין לי
אנונימית
הוא בטח בכלל לא הסתכל עליך והיה מישהו מאחוריך או משהו
לי זה קורה מאינסטינקט, כשאני רואה מישהו או משהו או התנהגות שמגעילה אותי אוטומטית יוצא לי פרצוף נגעל
וכן, את לא צריכה לדפוק חשבון לאח אחד אבל כן, גם אף אחד לא צריך לדםוק לך חשבון על כמה פרצופים נגעלים הוא עושה כל יום, למי, כמה ולמה
גם בנות עושות את זה
הן עושות גם לבנים וגם לבנות
ולגבי בנים אני בדרך כלל לא מסתכלת ממש מסביבי ומתמקדת במה שאני עושה יותר אז אני לא ראיתי בן עושה את זה לאף בת
בנות אני שמה לב כי המון בנות שאיתי בכיתה עושות פרצוף נגעל מכל דבר שכל אדם עושה וזה פשוט מוזר כבר ומעצבן
אז גם אם בנים עושים את זה בנות עושות את זה יותר
אני כבר כמה פעמים נגד בנות בשאלות ואני בת חחח זה מרגיש לי מוזר אבל זאת הדעה שלי
אנונימית
בתור בן, מלא מהחברים שלי עושים את זה ואני פשוט מרחם על הילדה באותו הרגע.
אני לא יכול לדעת האם היא חסרת ביטחון לגבי גופה או לא בטוחה בעצמה יותר מדי ושעושים את הפרצוף הזה זה פשוט קובר. ילדים עושים את זה כדיי לצאת מצחיקים בפני החברים שלהם. עובדה שאם הם היו לבד הם לא היו עושים את זה
אנונימי
אני עושה את זה כשאני לבד^
גם לי יוצא בטעות על אנשים מוזרים שאני רואה אבל אני מנסה לטשטש זאת
אני תמיד מוציא לשון לילדים קטנים בלי סיבה אולי זה קשור
אני מראה להם את הבולבול!!
ברו מקצין^
אם אני עושה את זה זה רק כשאני עם חבר ובטוח ב100 אחוז שהיא לא רואה
הוא בטח נולד עם הפרצוף הזה
יש איזה מישהו ששנתיים חשבתי שהוא לא נחמד בגלל הפרצוף תחת שהיה לו
מסתבר שזה פשוט ההבעה הרגילה שלו והוא נחמד רצח
אנונימית
כי אני טופ g
בנים שיש להם בעיות עם *עצמם* לא להתייחס. לי פעם שתי בנות משועממות עשו פרצוף ואצבע משולשת..פשוט לחייך ולהתעלם (:
חוסר מודעות שהןא עשה פרצוף
הפרצופים שאנחנו עושים הם מהתת מודע וכנראה הוא לא מודע לזה ואולי לא מודע שהוא עשה
יש כאן הרבה נעצים כי הרבה מסכימים עם האנשים שאומים שלמה שהם יעשו את זה וזה שבן אחד או שתיים עשה לך את זה לא אומר שאת צריכה לכתוב "בנים" בצורה כזאת מכלילה
אמ
אין
אם כבר, אז בנות עושות לבנים
אנונימי
שואל השאלה:
די זה לא מצחיק מישהו נחר עלי כמו חזיר
אני לא מבינה באמת אני נראת נורמלי
פשוט חצאית פסים וחולצה שחורה
די נו
אנונימית
אולי היא דומה למישהי שהוא מכיר
בחיים לא קרה לי, באיזה רחוב את הולכת?