5 תשובות
אתה יכול לפנות לנאמן בכיר או להתלונן בצור קשר
בהצלחה
בהצלחה
תעזוב מראש הם בקושי עושים כלום עם תלונות
אנונימי
כן אפשר לערער בצור קשר
אפשר בצור קשר
להתלונן על נאמן סטיפס - הכי מומלץ - בצור קשר. לערער על מחיקה, הכי טוב לערער אצל בכיר לדעתי.
באותו הנושא: