4 תשובות
השאלה למי אתה פונה
טרנסג'נדרים הם לא מגדירים את עצמם כחסרי מגדר, טעות במונח.
היא שאלה על הקשת הטרנסית (כולל א-בינאריים).
זה שאילה מאנגלית.
they/them באנגלית זו לשון פנייה ניטרלית שאפשר להשתמש בה גם ליחיד וגם לרבים. בעברית אין לשון פנייה כזאת, והתרגום הישיר של they/them זה הם/אתם, לכן זו החלופה הכי קרובה ללשון פנייה ניטרלית מבחינה מגדרית וככה אנשים משתמשים בה(: