אני לא מרעיבה את עצמי פשוט שאם אני רעבה אבל לא באלי לאכול או שאין לי חשק אז אני לא אוכל עד שיהיה לי חשק ואם אני לא רעבה אבל באלי לאכול ויש לי חשק לאכול אני אוכלת ולפעמים אפילו הרבה (לפעמים שאני מרגישה רע אני גם אוכלת הרבה בלי לשים לב אבל נראלי שאין קשר) זה בסדר? או שאני צריכה לסדר את זה?