14 תשובות
דגל הגאווה המלא עם פטיש ומגל וסמל השלום.
3 פסים לאורך מימין כחול באמצע ירוק ובשמאל אדום
הכחול והירוק מסמלים את השמירה על הסביבה והאדום מסמל את זה שזאת מדינה שוחרת שלום, אדם כיוון סוף למלחמות (בגלל הדם)
הכחול והירוק מסמלים את השמירה על הסביבה והאדום מסמל את זה שזאת מדינה שוחרת שלום, אדם כיוון סוף למלחמות (בגלל הדם)
היה לי כזה בעבודה בהיסטוריה ועשיתי דגל עם חתול כי אמרתי שהמתיישבים הגיעו למדינה היו פה מלא חתולים והם בייתו אותם. בתכלס כי החיה האהובה עלי זה חתול...
דגל שהוא יפה
שלוש פסים בצבע שחור
ושלוש פסים בצבע לבן
והכול פס יש שתי עלים ( כאלה כמו של מלחמה )
ושלוש פסים בצבע לבן
והכול פס יש שתי עלים ( כאלה כמו של מלחמה )
ברית המועצות
אבל עם e כזה בלמטה
אבל עם e כזה בלמטה
אנונימית
התמונת פרופיל שלי
.liam.
שלא נדע
שלא נדע
הדגל הביסקסואלי עם ציור של דובי עליו
judea^^ בשבילך הייתי מוסיף לדגל גם את סמל האנרכיזם:)
היה לי כזכ עבודה, עשינו בקבוצה ארץ של ג'ינג'ים
(לא לדווח רציני עשינו את זה)
(לא לדווח רציני עשינו את זה)
דגל בצבע כסף וזהב וטירה באמצע עם שני אבירים
ומעל דרקון מעופף באוויר שיורה אש.
הכוונה שהמדינה לא תתן לאף מדינות לפגוע בה ובתושבים. במידה וכן, הנזק למדינות שיפגעו במדינה יהיו נוראיות כמו דרקון שיורה אש והמדינה תפציץ אותן כנקמה.
ומעל דרקון מעופף באוויר שיורה אש.
הכוונה שהמדינה לא תתן לאף מדינות לפגוע בה ובתושבים. במידה וכן, הנזק למדינות שיפגעו במדינה יהיו נוראיות כמו דרקון שיורה אש והמדינה תפציץ אותן כנקמה.
דגל אדום ואז סוס באמצע עם שני חרבות משני הצדדים
כי אני אוהבת סוסים והחרבות בגלל שאני בדיכאון ובלי רצון לחיות
כי אני אוהבת סוסים והחרבות בגלל שאני בדיכאון ובלי רצון לחיות
באותו הנושא: